Hvor feirer dere jul?

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hjemme alene?
Sammen familie?
Borte?

Her pleier vi å bytte på familiene våre, og i år skal vi være sammen med min søster og hennes familie:)
 
Frem til nå har vi feiret men hver våre familier, men nå som vi har fått en liten skal vi feire sammen. Blir min familie i år siden begge mine søstre er der. Kjenner jeg gruer meg allerede til neste år å skulle feire en annen plass enn hjemme :/
 
Vi blir nok å feire hjemme sammen med guttungen. Skulle ønske vi kunne feiret annethvert år med familiene våre, men Samboers familie er veldig sjalu og misunnelige, så da gjør vi det enklest mulig. Men vi inviterer min familie på lille julaften, får å pynte tre og spise grøt. Også drar vi til Samboers på 1. Juledag og spiser middag :)
 
Alltid feiret med min mor og far. I år har jeg ingen anelse på hvor jeg kommer til å feire med tanke på at jeg kommer til å ha en så og si nyfødt liten gullgutt
 
Vi bytter på :) men de siste årene har det vært byttet på hjemme hos meg eller far til mine småsøsken,siden vi mistet moren vår for 6år siden. I fjor var jeg sammen med svigerfamilien,og det var første gang uten min på 28år..
Så i år blir det hjemme hos oss,muligens med begge sider av familien:)
 
Vi har begynt å feire hjemme hos oss. Første gang i fjor, der det var oss 3. Hadde en veldig koselig feiring :)
Treffer familien mye ellers i jula:)
 
Fra i år av blir d feiring hjemme, orke ikke tanken å farte noen veia med 2 unga, nok styr de 3 siste åran med ei... siste to åran har vært hos mine foreldra for dit kan vi kjøre, mens første jula til jenta feira vi hos svigers...mens året før kor æ va gravid og våres første jul etter at vi ble kjæresta feira vi hos mine foreldra... :)
Skal bli litt rart å starte med å feire for oss sjøl, men samtidig godt å få begynt på egne tradisjona :)
 
Jeg og mannen har pleid å reise hjem til hver vår familie på hver vår kant av landet (har ingen barn), men i år blir første gang som gift, så da skal vi være sammen i byen vi bor i. Familie får gjøre som de vil, vi kommer til å feire her med eller uten de :p
 
Blir hos svigers i år, eldste gutten min skal være hos sin far :-/ blir en stusslig feiring med meg, sambo, minste gutten og svigers. Vant til mange folk og mange barn
 
Bytter litt på på vår familie. Er samboeren hjemme i jula feirer vi som regel hos hans familie.
I år er han på jobb så da reiser jeg til min.
 
Vi er alltid bedt bort. Stort sammen med familien min. I år skal vi være sammen med oldeforeldrene til barna på mannens side:)
 
Sammen med mine foreldre og hans foreldre annenhvert år :) I år håper vi på å kunne feire hjemme :)
 
De siste årene har jeg hvert alene hjemme. I fjor var pappa innom og spiste vafler før jeg reiste og spiste middag hos mine besteforeldre. Året før var meg og frøkna hjemme alene da hu var blitt syk, skulle hvert hos ei tidligere venninne. Jeg har hvert alene hjemme de årene frøkna har hvert hos faren sin. Vi blir hjemme i år med eller uten pappa. Neste år blir det nok bare meg og lillebror som da er 1,5 år.
 
Hjemme.

Med eller uten besøk.

Vi reiste annethvert år til min og hans familie før. Det er stress. Nå er vi hjemme, dette blir tredje gangen
 
Hjemme hvert år etter vi fikk barn. Orker ikke dra ut med bilen full i gaver, og hjem med bilen fullere i gaver og trette, sure unger, i all slags vær og føre. Borte bra HJEMME BEST! :D
 
Vi er annenhvert år hos min pappa og samboers foreldre, mulig vi etterhvert prøver å få til jul hos mammaen min også, men de har lite hus og 2 hunder, og vi har 1 hund og med brødrene mine og nevøer og masse pakker blir det veldig trangt, så pleier å være der en av de første dagene etter julaften istede. Men kan tenke meg hun vil feire jul med frøkna vår også. Leker litt med tanken på å invitere til jul hjemme hos oss etterhvert, men jeg er ikke spesielt god på kjøkkenet så ehh, vet ikke helt :p

I år skal vi til samboers foreldre, de gleder seg vilt, mildt sagt! Første jul med barnebarn og de skal få feire med hun :santa
 
Det er virkelig en lettelse å droppe det å fylle bilen med to store, to små (snart tre) en hund og tusen pakker og klær til alle, mat og medisiner (vel, mat bare til hunden da) og alt som hører til, og kjøre tvers over landet på vinterføre.

Det var stress. Timen før vi dro de siste to-tre årene uttalte min mann høylytt at DETTE ER SISTE ÅRET.

Godt å ha sluttet.
 
Back
Topp