Hvor er alla julidamerna?

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Saknar er her inne. Mangen av dere har eg ikkje sett her inne på en stund. Travel hverdag. De fleste har væl børjat jobba igjen. Hoppas att allt går bra med er och era små. :) hilsen M og E
 
Henger på Generelt jeg nå, det er jo så stille her inne.
Regner med det er for travelt for de fleste til å henge på BV hele dagen nå. Meg selv inkludert, her blir det bare i pausene på jobb. Når jeg kommer hjem går det i ett med baby og husarbeid.
 
Titter her hver dag og på generelt. Men har ikke helt energi til å skrive så mye som før :p har noen av damene på snap og snakker endel der da :)
 
Henger på Generelt jeg nå, det er jo så stille her inne.
Regner med det er for travelt for de fleste til å henge på BV hele dagen nå. Meg selv inkludert, her blir det bare i pausene på jobb. Når jeg kommer hjem går det i ett med baby og husarbeid.
Tar ikke gubben husarbeidet? :eek:
 
Henger på Generelt jeg nå, det er jo så stille her inne.
Regner med det er for travelt for de fleste til å henge på BV hele dagen nå. Meg selv inkludert, her blir det bare i pausene på jobb. Når jeg kommer hjem går det i ett med baby og husarbeid.
Ja deg har eg sett på Generelt. Ja veldigt stille nå her inne. Travel før deg då
Både med jobb og rett till husarbeid .
 
Nope. Sagt opp jobben jeg :eek: skal studere litt til høsten tenker jeg:) enn du ?

Meg og mannen driver en firma. Dær har eg papir og fakturering . De kan eg gjør hjemmifra. Så kan eg vara hjemme længre. Men akkurat nu har eg gutten på 2,5 år hjemme og så de e travelt. Han børjat o bhg i august
 
Tar ikke gubben husarbeidet? :eek:
Han lager middag, jeg gjør resten. Han "rekker ikke" å ta oppvaskmaskinen når mini sover i 1,5 time. *eyeroll*
 
Blir ikke så mye tid til mobil på dagtid lengre :p han må følges med og passes på hele tiden, veldig aktiv krabat som skal klatre over alt.

Begyner og jobbe siste uka i mai, så det nermer seg veldig.. Gruer meg mer og mer hver dag, vil være hjemme leeenge! Men men det går nok på ett vis.
 
Blir ikke så mye tid til mobil på dagtid lengre :p han må følges med og passes på hele tiden, veldig aktiv krabat som skal klatre over alt.

Begyner og jobbe siste uka i mai, så det nermer seg veldig.. Gruer meg mer og mer hver dag, vil være hjemme leeenge! Men men det går nok på ett vis.
Ja de blir mer å passa på nær de kryper å krabber. Min e lat hon ålar bara bakøver.
 
Blir ikke så mye tid til mobil på dagtid lengre :p han må følges med og passes på hele tiden, veldig aktiv krabat som skal klatre over alt.

Begyner og jobbe siste uka i mai, så det nermer seg veldig.. Gruer meg mer og mer hver dag, vil være hjemme leeenge! Men men det går nok på ett vis.
Blir sikkert litt digg når du kommer igang igjen også!
 
Meg og mannen driver en firma. Dær har eg papir og fakturering . De kan eg gjør hjemmifra. Så kan eg vara hjemme længre. Men akkurat nu har eg gutten på 2,5 år hjemme og så de e travelt. Han børjat o bhg i august
Så deilig da. Litt mer frihet :)
 
Her er jeg!
 
:) hvordan går det me deg som ensam mor. Har du børjat jobba igjen ??
Heihei :) jo, jeg får ikke klage. Som ei tante sa i dag :" du kunne hatt 7, tenk det.." Så, neida, i den generasjonen der så er det ikke lov å si at man skulle så gjerne hatt en mann heller. De fungerte jo som alenemødre hele gjengen. Og som hun fortsatte: " jeg sov totalt 2 t i døgnet i 2 år!" Jeg får mye mer søvn enn det, så etter en dag m henne føler jeg at jeg ikke kan si noe om tilværelsen min gitt. Merkelig det der..hvordan vi blir slitne i hodet av folk og også slitne i følelsene. Eller jeg er akkurat nå ganske tom. Har skrudd IKEAmøbler i dag, og prøver komme litt mer i orden etter flyttinga. Går jo supertregt med lille på armen, akk.. Og jeg får meg ikke type heller sånn som jeg ser ut for tida. Noe trengende kan du si. Nå hadde det vært så deilig å dele m noen. Begynner å jobbe i august jeg. 20 prosent graderte foreldrepenger i 11 mndr. Det trengs. Lang reisevei. Ellers har jeg ikke hatt en kveld og natt fri og har en drøm om å kutte ut nattamming og innsovingspupp og dra på utdrikningslag i juni. Og jeg håper pappan kan stille opp på lillegutts premisser da. Nok om meg :) hvordan er det m deg & lille?
 
Back
Topp