Hvor blir det av smokkene?

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Altså hvor blir de av?

Hvor har dere funnet dem igjen?
 
I vesker, lekekasser, nedi sofaputene, under sofaen, mellom madrassen og sprinklene i sengen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg finner fortsatt smokker både i vesker og jakkelommer. Og det er 1 1/2 år siden det var slutt på den slags kos her i huset.

Særeste var da jeg fant dn ny smokk, med nytt mønster i en ny veske. Viste seg at nevøen min hadde ryddet opp i utstyret til lillesøster da vi var på besøk.
 
Under sofaen, i jakkelommer, vesker osv.
Selv om jeg har smokkesnor så blir de borte :p
 
Bilen, hos besteforeldre og oldeforeldre. I bilen, i vogna, i jakke lommer, i bunnen av vognposer, under sofa, i senga vår og småen sin. Har også dukka opp i lekekassa, mellom veggen å stelle bord, fant en igjen på butikken også. I ei handlekurv. Men den kasta jeg :p var flere dager siden vi var der og han mista den ;)
 
I jakkelommen, i vogna, i bilsete, under sofaen, i sofaen, hos familie, under senga, under madrassen i senga osv. Heldigvis dukker dem som regel opp igjen hos oss :) på dårlige tider har vi 3/10 smokker. For øyeblikket har vi alle 10 av 10 på kjøkkenet ;) :D
 
Last edited:
De ble ikke borte. La den på en fast plass etter soving. Når han hadde den på dagen da han var mindre hang den i smokkesnor :)
 
Overalt:p
I alle mine vesker, under sofa og sofaputer, i bilen, under madrasser, i lekekasser osv:p
Minstemann sluttet for et halvt år siden og jeg finner fortsatt smokker;)
 
I bilen, jakkelommer, vesker, lekekasser, under madrassen, bak vår seng, i kjøleskapet...
 
Under bilsetet, under sofa eller sofaputer, bak sengen
 
I tillegg til alle steder nevnt over her, har vi to hunder som stikker av med dem, så finner de ofte i sengene dems også. Både hele og tyggd i stykker :p
 
Vi finner de som regel i gulvet i bilen... Ellers i vesker og lommer ;)
 
Under senga til lille! Når vi flyttet fant vi 18 smokker overalt på soverommet!
 
Under madrassen, mellom madrass og sengekanten, med lekene, i skittentøyet, på kjøkkenet, i vaskemaskina, stelleveska, vogna, rommet til søster, vedkassa oppi tøfflene mine og under sofa. Er de vanligste plassene her.
 
Vogna
Under sofa
Under senger (kan finne tre-fire under senga hans)
I lekekassen
Under kjøkkenbordet
Stelleveska
Jakkelomma
 
Her havnet de inntil veggen, mellom sprinklene og madrassen.
Så når senga ble dratt frem kom det ramlende masse smokker :p
Ellers hadde vi en del i stellevesken og i vogna.
Han sluttet med de da han var litt over 2 år, så har enda noen liggende i en skuff. :p
 
Back
Topp