Hvis du var mannfolk

Apeloffen

Forumet er livet
for en dag... hva ville du gjort? Og omvendt da selvfølgelig, for dere som allerede er mannfolk[;)]
 
jeg hadde sikkert sitti på sofaen og holdt hardt i fjernkontrollen med den ene hånda og et fast tak rundt utstyret mitt med den andre (for det må tydeligvis være det beste i verden..). Jeg hadde tatt pause fra tv-tittingen innimellom for å kommentere at katten vil inn, at jeg er sulten ,eller for å duppe av litt... og så hadde jeg vært glad for at klærne mine ble vasket mens jeg sov.. men det hadde jeg aldri sagt til noen [8|] [;)]
 
åh, det hørtes ut som ett deilig liv!![:D]
 
Har ikke tenkt tanken så ofte (heldigvis)... hadde blitt noe BV og gjort mannen til latter...
 
ORIGINAL: gammonbaby

Måtte vel prøvd sex da[:D] Og så ville jeg sparket i bildekk og gryntet anerkjennende / mistroisk alt ettersom, sånn som mannfolk gjør.

Og gått i bar overkropp i offentlighet, det er noe jeg vanligvis ikke gjør sånn som jeg er utstyrt nå[:D]

Akkurat det samme tenkte æ![:D]
 
 
ORIGINAL: lykkepillen

ORIGINAL: lykkepillen

Da skulle jeg stått og pisset, og ronket i dusjen!



Ehhh.. stått og pisset på dass ja.. ikke i dusjen..[:D]

 
 
Hehe...først pissingi dusjen, og så avsluttet med en ronk?
 
 
Tror jeg ville ronka til snabelfanten tok fyr... Kanskje greit å stå i dusjen da![:D]
 
ORIGINAL: lykkepillen

ORIGINAL: TutOgKanon

ORIGINAL: lykkepillen

ORIGINAL: lykkepillen

Da skulle jeg stått og pisset, og ronket i dusjen!



Ehhh.. stått og pisset på dass ja.. ikke i dusjen..[:D]



Hehe...først pissingi dusjen, og så avsluttet med en ronk?


Tror jeg ville ronka til snabelfanten tok fyr... Kanskje greit å stå i dusjen da![:D]


Ja.. viktig å pisse først. Gubben sier at når han er nødt på dass, så går det jo sååå fort... Og det er jo litt kjipt da..[:D]

 
Hehe, når han er nødt å pisse eller nødt å ronke?[:D]
 
hehe slenger meg på forslagene over
 
ORIGINAL: Cathrine76

hehe slenger meg på forslagene over

 
Ja du vil nok være ett typisk mannfolk da[;)][:D]
 
Mange gode forslag æ så absolutt støtte mæ te, men æ ville åsså ha brukt all tid innimella te å fjerte å rape så mye æ klarte!
 
Da ville jeg nok definitivt hatt sex. Og funnet meg en fest med masse mannfolk. Lurer fælt på hva annet enn bil de snakker om! Men hatt sex, helt klart hatt sex. hihi
 
ORIGINAL: lykkepillen

Da skulle jeg stått og pisset, og ronket i dusjen!


 
Denne må jeg bare signere[:D][;)]
 
Back
Topp