Hvis du titter innom.. (inspirert)

Kan jeg spør hvor gammel og hvor lenge?

Jeg var 22 da vi begynte og nå er jeg 26 blir 27 i august.
På de årene har jeg mistet 2 ganger, så hvis det tar så lang tid mellom de andre ungene også vil jeg jo vær langt over 30 da jeg får den siste, da jeg vil ha 3 eller 4 unger :(
 
Jeg var 22 da vi begynte og nå er jeg 26 blir 27 i august.
På de årene har jeg mistet 2 ganger, så hvis det tar så lang tid mellom de andre ungene også vil jeg jo vær langt over 30 da jeg får den siste, da jeg vil ha 3 eller 4 unger :(
Uff trist at du har mistet :( klem
 
Jeg var 22 da vi begynte og nå er jeg 26 blir 27 i august.
På de årene har jeg mistet 2 ganger, så hvis det tar så lang tid mellom de andre ungene også vil jeg jo vær langt over 30 da jeg får den siste, da jeg vil ha 3 eller 4 unger :(

Trist at du har mista :'( mn så herlig å få septemberbeibi 2013 da :D

Ååh du, det ække gæærnt å få ny mini i 30 årene assa ;) (min nr 1 fikk jg året jg ble 28, nr 2 nå, og nå er jg 33!!)
 
Trist at du har mista :'( mn så herlig å få septemberbeibi 2013 da :D

Ååh du, det ække gæærnt å få ny mini i 30 årene assa ;) (min nr 1 fikk jg året jg ble 28, nr 2 nå, og nå er jg 33!!)

Hvor mange bare vil du ha?
Jeg vil jo vær 27 på min første. Hvis det går 5 år mellom hver så vil jeg vær 32 på nr 2 og 37 på nr3. tør ikke engang å tenke på hvor gammel hvis vi vil ha nr 4 :( Får bare satse på at neste spire klore seg fast ganske raskt etter denne ungen har blitt 1 år. Har lyst til å ha tette men redd for at det blir mange pp til og er uheldig med å miste flerne ganger til :(
 
Hvor mange bare vil du ha?
Jeg vil jo vær 27 på min første. Hvis det går 5 år mellom hver så vil jeg vær 32 på nr 2 og 37 på nr3. tør ikke engang å tenke på hvor gammel hvis vi vil ha nr 4 :( Får bare satse på at neste spire klore seg fast ganske raskt etter denne ungen har blitt 1 år. Har lyst til å ha tette men redd for at det blir mange pp til og er uheldig med å miste flerne ganger til :(

Det kommer til å bli så vanlig med mødre i 40årene når vi er det, det er jo veldig vanlig nå! Klokere er man, fast jobb god økonomi :) Tror ikke man er bedre skikka noen gang i livet jeg! Man er aldri perfekt :) kan få nr. 5 sammen med deg jeg :p
 
Ikke noe kjekt å miste Dansesnuppa! Ofte går det lettere 2. og 3. gangen. Satser på at det blir tilfelle for deg også :)
Ellers er jeg mare mega sliten i dag etter halvannen time trening, 2,5 timer for å male kjelleren. For så å lage middag i en styrt til middagsgjester og nå står bollene i ovnen. Phew! For å toppe det hele ville ikke lillemor legge seg i kveld. Nå vil jeg bare ha stillhet, men gjestene er her enda og prater om å overnatte :s
 
Kjenner ei som var ufrivilling barnløs, de prøvde lenge og når første kom kom det to til på rappen :) Krysser fingra for deg også =)
 
Jeg vet om flere som har hatt det på samme måte som Mamma08 beskriver :)
 
Jeg vet om flere som har hatt det på samme måte som Mamma08 beskriver :)

Jg også! Håper spire 2, 3 og kanskje 4 sitter som noen skudd :) skjønner du er bekymret, mn ikke ta sorgene på forskudd! Plutselig sitter du der med tre på fanget og tvillinger i magen ;) klem
 
Hadde jeg sluppet å gå gravid, skulle jeg gjerne hatt 4 barn :)
 
Det kommer til å bli så vanlig med mødre i 40årene når vi er det, det er jo veldig vanlig nå! Klokere er man, fast jobb god økonomi :) Tror ikke man er bedre skikka noen gang i livet jeg! Man er aldri perfekt :) kan få nr. 5 sammen med deg jeg :p

Ja men det er større sjanse for at ting går gale med graviditeten jo eldre mann blir :(
 
Jg også! Håper spire 2, 3 og kanskje 4 sitter som noen skudd :) skjønner du er bekymret, mn ikke ta sorgene på forskudd! Plutselig sitter du der med tre på fanget og tvillinger i magen ;) klem

Selv om 5 er litt mange så hadde det vært deilig hvis jeg var så pass fruktbar :)
Blir spennedene med hvor mange jeg får :)
 
Back
Topp