Hvis du kikker innom her...

Føler med deg! Ble daukvalm sist og venter bare på det.

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14

Her kom kvalmen med en gang også! Med storesøster kom den ca uke 5-6, mens med lillebror/storebror kom den aldri! Kanskje du slipper Tosola :D
 
Jeg har bare en gutt altså, vet bare ikke hva jeg skal kalle han nå haha han er jo lillebror, men han blir jo storebror også :p
 
Fortsatt mange som jukser med denne tråden. :p Hadde alle som kikket innom skrevet innlegg, så hadde vi hatt 3000 innlegg nå :p
 
Ååå, krysser fingrene for null kvalme!!

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14
 
Innom å titter. Legger igjen et vink:greet025
Ha en fin dag alle sammen :)
 
da er jeg ferdig å ommøblere:D *stolt* så kikker jeg på kjøkkenet og dte er bomba:O *ikke så stolt*:p
 
Jeg tror naboen over meg ommøbelerer HVER dag.. det er ikke så gøy å høre på xD Spess ikke kl 22:00
 
Jeg tror naboen over meg ommøbelerer HVER dag.. det er ikke så gøy å høre på xD Spess ikke kl 22:00

Haha, ja da skjønner jeg at det kanskje ikke er så veldig gøy!
 
Kanskje du skal ha jente? :)

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14

Kanskje det :)
Håper litt på jente, har så mange nusselige klær fra storesøster HEHE
 
Da må jeg gjøre meg klar til å gå på jobb. Etter kveldsvakten i dag er det HELG :D
 
Positiv test i morges, prøver å forstå at det faktisk er en fantastisk liten spire der :think005
Fokuset er ikke der det burde være i dag...
 
Jeg skal egentlig på kor i dag, men har bare lyst til å sove. Er veldig trøtt! I tillegg er jeg veldig sulten og har lyst på mat hele tiden.

Snakket med en jordmor i dag, og hun sa det var for tidlig å få symptomer...what??

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14
 
Positiv test i morges, prøver å forstå at det faktisk er en fantastisk liten spire der :think005
Fokuset er ikke der det burde være i dag...

Gratulerer så mye med positiv test. :D

Ikke lett å holde fokus på det man burde nei :)
 
Ligger jeg på sofaen og skulle ønske jeg kunne spy
 
Back
Topp