Hvilket ullundertøy går dere for i år? (Merker)

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Her har vi fra pierre robert, polarn o pyret, og tenker å kjøpe celavi.
 
Janus, Pierre Robert, polarn o pyret, reflex og et merke fra sparkjøp. Husker ikke hva det het :p
 
Litt reflex, litt Janus, litt hust&claire. Meste arvet :)
 
Har nettopp kjøpt Janus og Pierre Robert på tilbud på OBS, så har jeg sett meg ut et par dresser fra Hust & Claire som han kanskje får ønske seg til bursdagen sin :)
 
Har nettopp kjøpt Janus og Pierre Robert på tilbud på OBS, så har jeg sett meg ut et par dresser fra Hust & Claire som han kanskje får ønske seg til bursdagen sin :)
Ja, så det er salg. Tenkte å ta en tur innom i morra.. :) Hvilke dresser fra H&C?
 
Har forresten bestilt 3-pk med ullbody (Janus) fra babybanden. Var salg. Så fryktelig irriterende at de satte ned prisen med ytterligere 60 kroner dagen etter jeg bestilte elns, men sånn er det ;)

Så veslemor har da 5 ullbodyer
2 trøyer
1 strømpis som jeg håper passer (kanskje litt liten?),
2 tights.

Trenger tights og strømpiser.

Eldste trenger mer ullundertøy, tenkte å kjøpe på salg på Obs, som sagt, hvis de har noe igjen, da.... Veldig fornøyd med både janus og pierre robert
 
Ble som i fjord[emoji4] Hust & clair, joha og Reflex . Da ull/bambus og ull/bomull . Strømpebukser er i safa, elsker dem de vokser med Mary .
Har kjøpt 1 ren ullbody i fra h&c og håper hun ikke reagerer på den, for da kan jeg kjøpe mer ren ull brukt til å ha i bhg.
 
Ja, heldige der. Så ble det litt mer joha på salg, da mannen mente han trengte noen til [emoji14]
Greit med litt ekstra! Hvor mye har dere av overdeler og underdeler nå?
Vesla har nok overdeler, men mangler noen tights/strømpebukser. Har ingen ullstrømpebukser som passer tror jeg, prøvde en i går og den er lang nok (har strukket seg veldig), men for trang i lårene :p hun har veldig jentelår, hehe...
 
Nja, har vel 5bodyer, to overdeler og en tights. Strømper har jeg ikke tatt frem ennå :eek:

Så har han ett sett i ull han kan ha over + en ullbukse strikket av svigermor. Skal visst være noen sokker her et sted også. Men ikke helt sikker på hvor fe ble av i flyttingen. Dukker nok opp
 
Ble som i fjord[emoji4] Hust & clair, joha og Reflex . Da ull/bambus og ull/bomull . Strømpebukser er i safa, elsker dem de vokser med Mary .
Har kjøpt 1 ren ullbody i fra h&c og håper hun ikke reagerer på den, for da kan jeg kjøpe mer ren ull brukt til å ha i bhg.
Fornøyd med Reflexull? Ikke prøvd det merket i ull, kun i fleece :) Er stort i fleecetøy. Hvordan er ulltøyet i størrelse?
 
Nja, har vel 5bodyer, to overdeler og en tights. Strømper har jeg ikke tatt frem ennå :eek:

Så har han ett sett i ull han kan ha over + en ullbukse strikket av svigermor. Skal visst være noen sokker her et sted også. Men ikke helt sikker på hvor fe ble av i flyttingen. Dukker nok opp
Vet noen har et tosifret tall med både over- og underdeler 15 av hver). Det synes jeg kanskje blir litt i overkant? Men hver sin smak :D

Strikker du noe nå?
 
Vet noen har et tosifret tall med både over- og underdeler 15 av hver). Det synes jeg kanskje blir litt i overkant? Men hver sin smak :D

Strikker du noe nå?

Heh, nei :)
Har funnet posen med strikketing til slutt, men motivasjonen er ikke helt der ennå [emoji14]
 
Back
Topp