Hvilket kjønn venter du?

Jeg er så spent at jeg holder på å sprekke!!! Bare 3 timer til vi får vite om vi får gutt eller jente. Jeg tror det er gutt.
 
Jeg er så spent at jeg holder på å sprekke!!! Bare 3 timer til vi får vite om vi får gutt eller jente. Jeg tror det er gutt.
Masse lykke til! ❤️ Du må oppdatere oss når du har fått svar :) ❤️
 
Den er ikke tilgjengelig i Norge enda såvidt jeg vet. Er tilgjengelig i Sverige og Danmark da.
Mulig noen private kan ta det og sende til utlandet da.. men vet isåfall ikke hvem
Nei det den ikke er, så derfor jeg lurte på hvor du hadde tatt den..
noen steder i Danmark har de..
men om testen på sykehuset ser perfekt ut så trenger man vell ikke ta en nipt test?
 
Nei det den ikke er, så derfor jeg lurte på hvor du hadde tatt den..
noen steder i Danmark har de..
men om testen på sykehuset ser perfekt ut så trenger man vell ikke ta en nipt test?
Nei man gjør ikke det.
Jeg tar siste del av duotesten på onsdag.
Viser den noe låner vi bilen til pappa i juleferien og kjører til Sverige rett og slett.
Det er folk som har tatt på Gran Canaria og Danmark.
 
Nei man gjør ikke det.
Jeg tar siste del av duotesten på onsdag.
Viser den noe låner vi bilen til pappa i juleferien og kjører til Sverige rett og slett.
Det er folk som har tatt på Gran Canaria og Danmark.
Ja vet noen steder i Danmark har den (samboer er der i fra )
Har tatt duo testen som viste det var ingen ting bekymring på den, så derfor tenker jeg at man kansje ikke trenger og ta den nipt test, jeg hadde nemmelig tatt den når vi skal til Danmark til jul da om duo testen hadde vist andre tall enn den gjor
 
Ja vet noen steder i Danmark har den (samboer er der i fra )
Har tatt duo testen som viste det var ingen ting bekymring på den, så derfor tenker jeg at man kansje ikke trenger og ta den nipt test, jeg hadde nemmelig tatt den når vi skal til Danmark til jul da om duo testen hadde vist andre tall enn den gjor
Ja, håper min viser normale tall og at det ikke er noe grunn til bekymring, da slipper vi å tenke på det liksom.. :)
 
Ja vet noen steder i Danmark har den (samboer er der i fra )
Har tatt duo testen som viste det var ingen ting bekymring på den, så derfor tenker jeg at man kansje ikke trenger og ta den nipt test, jeg hadde nemmelig tatt den når vi skal til Danmark til jul da om duo testen hadde vist andre tall enn den gjor

Jeg tror ikke jeg ville tatt nipt-test med mindre de mener du må ta en fostervannsprøve/morkakeprøve. Da foreligger det jo indikasjon på den type prøve og da er nipt et mindre inngripende alternativ. Kan hende jeg har misforstått altså, men hvis du hittil har fine resultater så virker det jo unødvendig å bruke masse penger på reise og dyr test :)
 
Jeg tror ikke jeg ville tatt nipt-test med mindre de mener du må ta en fostervannsprøve/morkakeprøve. Da foreligger det jo indikasjon på den type prøve og da er nipt et mindre inngripende alternativ. Kan hende jeg har misforstått altså, men hvis du hittil har fine resultater så virker det jo unødvendig å bruke masse penger på reise og dyr test :)
Nei var det jeg ville fram til at jeg da Ikke trenger og ta den nipt testen ;)
 
Fikk akkurat svar på nipt-testen! Alt ok! :smiley-bounce022

Kjenner det er litt skummelt å skulle bli guttemamma etter å ha hatt ei jente:woot:

Baby_2019 - gutt- 14+2- 8/6-2019
 
Gynekologen er ganske sikker på at det er en lillesøster her. Målt til 13+5 i dag. 15.06
 
*lollo* - gutt - 13+2 - 01.06.19(menstermin er 04.06, men to ULer sider 01, får se hva oul sier)
 
I morgen kveld er det endelig vår tur til p finne ut av hvem som gjemmer seg inni magehulen :woot: :love017 Gleder meg så voldsomt at det kan sammenlignes med en 6-årings forventninger kvelden før julaften ❤️
 
I morgen kveld er det endelig vår tur til p finne ut av hvem som gjemmer seg inni magehulen :woot: :love017 Gleder meg så voldsomt at det kan sammenlignes med en 6-årings forventninger kvelden før julaften ❤️
Det viste seg å være en liten gutt ❤️
 
Back
Topp