Hvilket kjønn venter dere iflg. Kinesisk fødselskart?

Slik går du frem: Finn din alder (ved befruktning) på toppen av tabellene, og finn så frem til måneden du mener befruktningen fant sted. Årstall har her ingen betydning. Følg så kolonne og rad til de møtes i en rute. Fargen på ruten forteller deg hvilket kjønn barnet får. Rosa=jente blå=gutt
 
Jente. Og det er det jeg går å føler selv også! :p blir spennende å se i sommer på oul! :)
 
Den sier jente på meg, men den der stoler jeg ikke på for den sa jente sist og da fikk jeg gutt. :)
 
Gutt :) den følelsen jeg har også! :)
 
Den sier jente på meg. Jeg har egentlig ingen følelse hva det kan være. Men min samboer har følelse av jente og det samme har min søster☺. For det første hun sa var at jeg kunne arve hennes jenteklær ;)
 
Får jente med den tabellen der - men på en engelsk hvor jeg skulle fylle inn for å regne ut år/måned iht kinesiske systemet ble det gutt. Kan bli interessant å se ^-^
 
Det sier gutt. Og i og med at det foreløpig er mye annerledes fra sist gang tenker jeg at det godt kan stemme ;)
 
Sier gutt på meg :) følte det selv også, helt til jeg leste "kjerringråd" på klikk.no tror jeg, om hva som tydet på gutt og hva som tydet på jente, for ifølge de fleste ting der er det ei jente :p
Konkluderer med at jeg har ingen anelse/fornemmelse lenger :p
 
Den sier jente på meg! Har selv følelse på gutt :) blir spennende å se:)
 
Den sier gutt i år, og jente ifjor ☺ Og fikk jente ifjor, så vi får se ☺ Er vel ca 50/50 :p
 
Back
Topp