Hvilket bleiemerke bruker dere?

M

Moderator Wilma

Guest
Har det vært prøving og feiling, eller traff dere favorittmerket med en gang? Hva er grunnen til at dere bruker akkurat dette merket? :)
 
Vi bruker libero og er fornøyd med de nå. Det er den bleia som holder best tett og som frøkna ikke reagerer på. Vi har prøvd det meste.
 
Samme som lenesvima sier
 
Rema 1000 sine :) hun får utslett av de nye til kiwi!
 
Libero som nyfødt og rema etterhvert. Prøvde å bytte tilbake til libero en stund fordi de var litt mykere, men da sluttet hun å bruke potta. Bytta tilbake til rema igjen, og var tilbake på potta. 2 år og 2 mnd nå og vært bleiefri 2 mnd allerede :)
 
Vi bruker Libero og FirstPrice sine bleier. Har brukt Libero hele veien, men gikk over til First Price da hun ble stor nok for de :) Hun har litt eksem, så i de periodene bruker vi touch for comforten sin skyld.
 
Libero og pampers. Bruker fortsatt 1'er bleier og det varierer litt hvilke merke butikker har i den størrelsen.
Er åpen for å teste andre merker.
 
Har brukt Libero på Nr 1 och nr2 fram till Hon blev 2 år så. Børja vi med rema 1000 sina bleier.
Nr 3 har brukt de fra dag 1 :) er førnøjd med de
 
Libero, og helst touch. Men har i det siste brukt en del rema og. Siden de kan leveres med kolonial :D
 
Vi skal bruke tøybleier, litt forskjellige varianter :)
 
Rema sine, og får vi ikke handlet der kjøper vi Libero. Har testet alle billigmerkene, men faktisk ikke prøvd pampers, tror jeg.
 
Brukte tøy frem til 7mnd, men nå bruker vi papir frem til bæsjen blir litt fastere. Synes denne mellomtingen var vanskelig med tøy og ble mye styr.
Har prøvd kiwi sine og dem holder godt på urin, nr2 derimot havner ALLTID på klærne. Kjøpte en pakke med trusebleier av samme merke og da var det tisset som havnet utenfor (antageligvis for stor). I dag drar vi på butikken for å prøve ett nytt merke. Regner med det blir libero, likte dem best da han var helt nyfødt og ikke passet inn i tøybleiene.
 
Kiwi sine. Eneste som er smale nok og som JEG ikke får åpne sår av å skifte på [emoji6]
 
Brukte pampers på nyfødtintensiven og barsel, men da vi kom hjem ble det libero. Pampers fikk han store sår av og samme med et billigmerke som var på rema før (landlord), bare at han brukte landlord 1 gang i 1 time. Han var knallrød overalt der den bleien hadde vært i kontakt med huden, og da han tisset hylte han til. Da jeg åpnet bleien var det som om han hadde en knall rød bleie på seg. Dusjet han og fikk smurt på salve og tok på han libero-bleie igjen. Neste gang jeg skulle skifte på han var huden normal igjen.
Rett før bleieslutt kjøpte vi coop bleier som han ikke reagerte på, og de ble brukt i bhg. Libero hjemme.
 
Bruker tøybleier ❤️ Ikke alle merkene som passer like godt, og akkurat nå er han iferd med å vokse ut av flere onesizebleier, men håper han passer de igjen når han begynner å gå :p Akkurat nå er smart bottoms favoritten :happy:
 
Vi har prøvd de fleste merker, tror jeg. Til forskjellige aldre og forskjellige behov. Nå bruker vi Coop sine på natt og i bhg, ellers bruker vi Libero up&go.
 
Har brukt Rema 1000 sine bleier hele tiden.
Men nå bruker hun Pampers, det var på salg :)
 
Bruker libero touch siden de sitter best på henne og holder best på alt. Rema og lillego sine holder ikke på verken tiss eller bæsj her. Har nok med passformen å gjøre
 
Back
Topp