Hvilken vogn skal dere/har dere valgt?

Stor sjanse for at det blir akkurat den her også. Klarer bare ikke helt å ta den endelige avgjørelsen!
Nei, det skjønar eg godt. Her blei det ganske enkelt. Den lokale leikebutikken tok berre inn to typer vogner og den eine vart for stor til bilen min (som eg er altfor glad i og nektar å bytte :hilarious:) då blei det Britax. Kjøpte med full pakke, sportsdel, babystol, base og tok med meg stol nr.2 i tillegg og fekk 30% rabatt på den fordi eg bestilte alt på ei gong. Angrar ikkje, men så er det heller ikkje blitt tatt i bruk enda;)
 
Vi har TFK joggster med 3 hjul etter storesøster. Med både bag, kombi og sportsdel. Vi bor litt avsides og bruker vogn mest på grusvei og har vært fornøyd med å ha store hjul med luft. Prøvde vogna til et vennepar når de var på besøk, men det fungerte ikke så bra da det var mindre harde hjul foran uten luft.

På senter og i butikk på korte turer har jeg pleid å sette bilstolen på understellet til vogna isteden for å ta baby ut av seter og over i vognbag. Men har brukt bag når jeg skal være der lenge.
 
Vi kjøpte brukt på Finn, og da ble det Bugaboo Fox (den første av Fox-ene). Synes den ser helt topp ut, og virker god som ny :cat:
 
Emmaljunga sento pro
Fikk du testet den skikkelig i butikk? Er ganske nysgjerrig på den vogna.

Fant nylig ut at vi får arve en Bugaboo Cameleon 3. Litt gammel, men pent brukt. Må ha nye hjul/bremser da, så håper det selges enda!
Noen som har erfaring med den vogna?
 
Emmaljunga Sento Pro, Kombi Flat, i Outdoor Forest! ❤️

Skulle kjøpe Britax smile 5z, men så arvet vi ei lita, lett Bugaboo Cameleon. I tillegg røk bilen, så vi kjøper ny (og da større) bil.
Da funker det greit med større vogn, som er litt bedre i terreng. :)
 
Testa ikke noe i butikk men lest masse på tester å slikt. Gikk for pakkedeal på Cybex, Talos S Lux med aton b2 bilsete, pga oppussing så har jeg ikke fått sett masse på den. Men veldig fornøyd, med det lille jeg har sett. Gleder meg til å bruke den
 
Arvet en Bugaboo Cameleon 3 ❤️
Ei veldig lett og lita byvogn, veier kun 9,6 kg, forløper til Fox.
Vi har også bestilt Emmaljunga Sento Pro, så får vi ei robust turvogn i tillegg!
 

Vedlegg

  • 20231104_180745.jpg
    20231104_180745.jpg
    862,7 KB · Visninger: 18
Vi har Emmaljunga NXT90 etter storebror, pluss en liten babyjogger til shopping når lillebror blir større, og en stor babyjogger sportsvogn til tur/sovevogn når NXT90 blir for liten.
 
Back
Topp