Hvilken vogn skal dere/har dere valgt?

Frøet2023

Andre møte med forumet
Jeg har falt pladask for Emmaljunga nxt90, men, d avi har liten bil Golf hybrid, er jeg usikker på om denne går inn i bagasjerommet. Har derfor også snust litt på nxt60 som er ei mindre vogn. Bor på et tettsted med både asfalt og grusveier. Er mye ute, og elsker å gå både langs vei men også i lysløype der det er gangsti/grusvei. Viktig at jeg kommer meg ut i all slags vær. Både i sol, regn, og snø, så trenger ei god vogn med bra framkommelighet.
 
Vi har kjøpt Emmaljunga Nxt90 Olive outdoor 2023 modell. Er sjelden i byen så vi triller mest på sandvei/grusvei/asfalt/skogsvei da vi bor landlig og er mye ute på turer i friluft. På hytta har vi grus/sandvei. 20230602_114221.jpg20230617_123754.jpg
 
Vi har valgt emmaljunga nxt 310 :) tror ikke det er så stor forskjell når du legger sammen nxt 60 og 90, målene står på noen nettsider, men ikke alle. Det enkleste er å se fysisk i butikk
 
Vi har etter storebror: Britax go big og Babyjogger city elite.

På vinteren er det ei skikkeleg snøhole, her vi bur, så må ha vogn med store, gode hjul som passar dei fleste underlag.
 
Jeg har falt pladask for Emmaljunga nxt90, men, d avi har liten bil Golf hybrid, er jeg usikker på om denne går inn i bagasjerommet. Har derfor også snust litt på nxt60 som er ei mindre vogn. Bor på et tettsted med både asfalt og grusveier. Er mye ute, og elsker å gå både langs vei men også i lysløype der det er gangsti/grusvei. Viktig at jeg kommer meg ut i all slags vær. Både i sol, regn, og snø, så trenger ei god vogn med bra framkommelighet.
Hvis du vil ha noe for all slags føre og underlag, sjekk ut Thule urban glide, TFK mono eller andre med tre hjul:)
 
Vi har også kjøpt Cybex Talos S Lux i helsvart 23’modellen. Sykt fornøyd❤️ Den er så liten, lett og utrolig lett å navigere rundt. Deilig når man skal trille inne i butikker
Ja, gleder meg masse til å trille den vi har også 23modellen, men valgte svart sittedel,baddel pg bilstol men underrstell i aluminium farge og brun håndtak ❤️
 
Vi har Stokke Trailz etter de to første, og er i grunn fornøyd med den. Kunne gjerne tenkt meg noe litt mindre som er lettere å manøvrere, men bruker ikke penger på det når vi alt har vogn, og må ha ny bil :smiley-ashamed004 :p Men vi må ha en lett/liten vogn eller understell til bilen, som vi kan koble bilstolen på (maxi cosi) - tar gjerne imot tips!
 
Vurderer britax smile 4 eller 5 og thule sleek. De har ingen av dem i lokale butikker her jeg bor, så skal finne en butikk som selger dem når vi er på ferie ☺️ Vi må nesten prøve litt i bilen, så må se om det går med alle 7 setene oppe eller om vi må ha ett sete mindre evt ☺️
 
Vi har også kjøpt Cybex Talos S Lux i helsvart 23’modellen. Sykt fornøyd❤️ Den er så liten, lett og utrolig lett å navigere rundt. Deilig når man skal trille inne i butikker
Den vi har sett på også, men i blå. Har ikke testet den så bra å høre at dere er fornøyd :)
 
Back
Topp