Hvilken stikking liker dere best?

Har funnet den beste orgasmestillingen... Den er misjonær men han må stå på kne i en bestemt possisjon,å jeg må ha bena opp over skuldrene eller rundt hoftene hans... Da kommer han til på G-punktet mitt,og da er det bare for han å smelle på til han kommer! Jeg kommer lett 4-over10 ganger på rappen da...  Hmmmm,tror han må trå til i kveld og!!!
 
meg på topp, siden jeg er gravid..for magen er sånn i veien, men også fordi jeg kan styre det bedre,da!! [:D]
 
ORIGINAL: MieMarie

Er evig fan av misjonæren, men bakfra er også veldig bra....også den hvor jeg ligger på ryggen og han ligger på siden...har på en måte beina over hofta hans.... skjønner???? [:)] Ikke direkte enkel å forklare...! hehe!

 
helt enig! Vanskelig å forklare men gud for ei god stilling!!
 
Har vell ingen favoritt stillinger, alt e like godt. ¤smiler¤[:)] Det kommer egentlig helt ann på humøre. mmmm [:D]
 
ORIGINAL: Minni84

ORIGINAL: lita_20

Bakfra[:D] hardt... eller misjonær...hihi

signerer

 
Æ hiv mæ me på denna hær æ
 
Er evig fan av misjonæren, men bakfra er også veldig bra....også den hvor jeg ligger på ryggen og han ligger på siden...har på en måte beina over hofta hans.... skjønner???? Ikke direkte enkel å forklare...! hehe!
ORIGINAL: MieMarie

Er evig fan av misjonæren, men bakfra er også veldig bra....også den hvor jeg ligger på ryggen og han ligger på siden...har på en måte beina over hofta hans.... skjønner???? [:)] Ikke direkte enkel å forklare...! hehe!

 
 
jeg er også fan av missionæren... og noen ggr doggy...kommer litt an på hvordan bebi ligger.... men den jente ligger på rygg m beina over guttens hofter funker veldig bra når jeg ikke er gravid men nå gjør det vont...,,,,
 
Back
Topp