Hvilken størrelse i klær?

Jeg synes også de er lange og smale. Og buksene er også litt stramme i strikken i livet. Gutten min er ikke særlig rund over magen heller!

Gått greit å få di på tidligere men nå om dagen må det mye tøys og tull til for å unngå gråt ;) tror jeg skal teste 68 å se om det går bedre, men er jo ikke sikkert....
 
Begynt med bodyer i str 68, passer buksene i 62 enda :)
 
Bruker mest 68. Tror bodyer i 74 passer fint nå, kanskje litt lange på ermene. Hun vokser jo så fort. Var 64 cm og 6 kg for to uker siden.
 
Bruker mest 68. Tror bodyer i 74 passer fint nå, kanskje litt lange på ermene. Hun vokser jo så fort. Var 64 cm og 6 kg for to uker siden.

Bretter opp armene litt ;) har mest bodyer fra name it og di blei vel stramme i str 62 nå.... Litt bedre å ta på i str 68 men kjemper litt mot der også... Plutselig kjedelig å kle seg :p
 
Her bruker vi noen få plagg i 56, så mesteparten i 62 og prøver litt å litt i 68. Hannah var 60cm og 5865g på 4mnd. :)
 
Bare 68 her nå.... Går alt for fort dette.... Trist å pakke bort alt det fine tøyet :p
 
5 mnd nå og veier snart 9 kg, Kan bruke til nøds 68 i bukser, men alt i 68 blir litt trangt og ubehagelig. 74 passer akkurat, men kan bli litt smått i enkelte merker. 80 i bodyer og pysjamaser er den beste str til vår store/lille frøken :p
 
Back
Topp