Hvilken størrelse har dere på flisene på Kjøkkenet?

*Eit stjerneskudd*

Gift med forumet
Mellom benk og overskap

kjekt med bilder om du har det [:)]

fornøyd?
 
Mosaikkfliser. Bildet er fra Google, men er disse flisene vi har.


Hater de, forresten. Umulig å holde de rene.
 
Slike:


Og ja... veldig fornøyd[:)]
 
ORIGINAL: Kittekat

Mosaikkfliser. Bildet er fra Google, men er disse flisene vi har.




Vi har også de! Hater de![:'(]
 
Desse har me på kjøkkenet..Dei er 15X15

[/image]

Veldig fornøyde med dei.. [:D]
 
10 x 30 Skal vi ha, driver å pusser opp nå...[:)]
 
Vi skal ha slike plater som ser ut som fliser, med enten 10x10 eller 30x30 "fliser" tror jeg. Hører flere sier at de angrer på at de har fliser, for det blir så skittent i fugene og at det er vanskelig å få reint.
 
Husker ikke str, men vi har hvite fliser her vi leier, og fugene imellom har blitt gule og sprukket litt... Er et ork og få de reine... de er ikke helt glatte, men ruglete.. Bedre med sånne plater som ser ut som fliser, bedre og få rent også[:)]
 
ORIGINAL: *Jordbæra*

ORIGINAL: Kittekat

Mosaikkfliser. Bildet er fra Google, men er disse flisene vi har.




Vi har også de! Hater de![:'(]


Samme her.. Små fliser = altfor mye fuger! (som det er vanskelig å rengjøre for fett og matsøl[>:])

Ville valgt større fliser eller glassplate om jeg skulle gjort det om igjen..
 
tusen takk for supre svar å bilder
superduper

vi har komt fram til att vi skal ha fliser hvite høyglans m 2mm fuger

kan jo sjekke opp desse platene (har det på på hele kjøkkenet nå så tenkte å fliselegge rett på di)
Har huntonit veggplatepanel som er børstemalt å er 8 planker/staver på en plate helt nytt nå gallfine eggehvit farge

mtp fukt fra vask å stekefett på konfyr så må vi ha no anna bak der så kom fram til fliser

har dere di rett over for hverandre eller stablet som steingard ... lafta hette d d tro?
 
Vi skal også snart legge fliser over kjøkkenbenken snart så gjerne enda flere bilder. [;)]
 
funny bunny

dæven døtte så flott

er ganske likt det vi skal ha plata å dørene men vi har en enklere profil
dette va kanonfint

har du anelse ka di heter å hvor eg kan få tak i dei flisene?
 
Vi har fliser som er 33 cm høye og en meter lange.. Altså 33*100.. De er driiiitkule!!
Skal se om jeg finner bilde.
 
Vi har mørke grå nero acapulco fliser som er 30x60 cm, også står de på høykant [:)]
 
har små mosaikkfliser - ikke bare over kjøkkenbenken, men på hele den ene veggen!! Ser stilig ut, men er stress å gjøre rent! hadde aldri valgt det selv, men det var her da vi kjøpte.
 
Mosaikkfliser.
Har ikke bilde enda.
 
Back
Topp