Hvilken mme??

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Hei!!
Jeg vil veldig gjerne klare å amme denne gangen, men går det ikke så går det ikke å ungen vokser jo opp uansett Hehe.

Men nå er det 6 år siden jeg hadde baby og han hadde itilegg melkeallergi så vi hadde jo nutramigen fra apoteket.

Tenkte å kjøpe inn en pakke med mme sånn itilfelle så slipper jeg å stoppe på butikken på vei hjem fra sykehuset, men hvilken skal jeg kjøpe??
 
Kjenner en del som har erfaring med mindre gulping/vond mage med Hipp enn med andre varianter, så de anbefaler veldig Hipp av de som er i handelen nå [emoji6]
 
Vi brukte Hipp til begge. Eneste som de ikke fikk vondt i magen av og gulpet mye mindre enn med de andre merkene :)
Håper selv å få til ammingen nå, men om jeg ikke gjør det vil jeg prøve Hipp først :)
 
Tror vi brukte hipp og colett eller hva det helt før vi fikk vite at han hadde melke allergi. Men da kjøper jeg med en pakke med hipp da :D
 
Noen babyer tåler alt, andre ingenting. Man må jo bare prøve. Jeg har kjøpt to ferdigbokser med hipp. Håper amming går like bra som sist, så ville bare ha noe i bakhånd.
 
Har en pakke med Nan HA1 fra sist - fikk den anbefalt av hs mtp alle allergiene mannen hadde; for å være på den sikre siden.

Ellers bare hørt positive ting om hipp, men ikke prøvd ut
 
Har handla inn hipp - som jeg synes har vært avsolutt best alle gangene. Siden jeg har hatt brystreduksjon kan jeg ikke regne med å kunne fullamme, så mat til lille må vi ha i hus :)
 
Jeg håper å kunne amme, men jeg har kjøpt inn en boks med Hipp, just in case. Jeg valgte den rett og slett fordi den er økologisk, og som kostholdsnerd er jeg opptatt av minst mulig sprøytemidler og tull i maten til babyen, selv om innholdslisten på Hipp også er lang som et vondt år...:eek:
 
Nå er det 9 år siden Jeg hadde baby, men hun brukte vi Nan med...hun reagerte med vond i magen og gulping på Collett
 
Nå er det 9 år siden Jeg hadde baby, men hun brukte vi Nan med...hun reagerte med vond i magen og gulping på Collett
Collett var merket de synes er enda bedre enn hipp (og var overlykkelige da de hadde på sykehuset i sommer), men det er visst ikke i handel lenger (om noen vet om et sted en får tak i, tar eg gjerne imot tips [emoji6])
Tror vi brukte hipp og colett eller hva det helt før vi fikk vite at han hadde melke allergi. Men da kjøper jeg med en pakke med hipp da :D
 
Dette var nyttig hehe har hatt to amme unger og ikke tenkt tanke på noe annet nå også, aldri kjøpt erstatning så godt å få litt info tilfelle dette ikke er en amme unge.
 
Back
Topp