Hvilken graviditets-app bruker dere??

Gigi**07.2018**

Andre møte med forumet
Hvilke graviditets-app bruker dere? Og stemmer termindato på appen med den datoen dere har fått av lege/jordmor?Jeg har 3 forskjellige apper og på hver av dem får jeg to forskjellige termindato. [emoji85]
 
Pregnancy + bruker jeg. Har også preglife. Begge har stemt med termindato. Men jeg skulle gjerne hatt en App på norsk [emoji4]
 
Preglife har jeg, og babyverdens gravid og barn.
Begge stemmer. Har endret manuelt til 40+3 på preglife dog.
 
Pregnancy + bruker jeg. Har også preglife. Begge har stemt med termindato. Men jeg skulle gjerne hatt en App på norsk [emoji4]
Nå lastet jeg ned den og punchet inn infoen min og da fikk jeg samme termindato som jeg fikk hos legen. [emoji106]
 
Er ikke gravid (enda), men til forrige graviditet brukte jeg "Gravid og baby" :) Veldig kjekk app!
 
Bruker foreløpig bare Preglife :) Den er også norsk.

Husk at du må endre til 40+3 manuelt for å få riktig termin.
 
Jeg bruker BabyCenter, What to expect, og Gravid og barn. BabyCenter viser termin 21. desember, Gravid og barn viser 23. desember.
 
Ikke gravid nå, men brukte preglife når jeg mistet sist og vil bruke den ved neste graviditet :) Veldig enkel den oversikten. Liker ikke all dilldallet.
 
Innstillinger står heelt nederst :)
Det vet jeg Men sånn her at det ut hos meg:
2c53bee71eb6006591be8480d80f6cf6.jpg
 
Så rart. Hos meg ser den sånn her ut:

efc4d4fe656c36347a31f697902f9f7e.png
Wohoo, takk for bildet! Når jeg gikk inn på innstillinger for graviditet og ikke app, og videre trykket på dato-knappen så dukket resten av menyvalgene opp - endelig! [emoji3]
 
Wohoo, takk for bildet! Når jeg gikk inn på innstillinger for graviditet og ikke app, og videre trykket på dato-knappen så dukket resten av menyvalgene opp - endelig! [emoji3]

Bare hyggelig [emoji6]
Kan være en labyrint noen ganger disse appene.
 
Back
Topp