Hvilken dag hadde dere innsett av egg?

B.K

Blir kjent med forumet
Jeg lurer på hvilken dag dere hadde egg innsett på? Jeg satt inn i dag, og hadde egguttak på fredag 28/4. På grunn av langhelgen ble det ikke innsett før dag 5. Men det sa de i grunnen var kun positivt, for da kunne de følge utviklingen lenger :)
 
Hadde uttak 8.6 og innsett 10., så to dager imellom :) (i 2015)
Lykke til!
 
Jeg lurer på hvilken dag dere hadde egg innsett på? Jeg satt inn i dag, og hadde egguttak på fredag 28/4. På grunn av langhelgen ble det ikke innsett før dag 5. Men det sa de i grunnen var kun positivt, for da kunne de følge utviklingen lenger :)

Man øker sannsynlighet for graviditet ved innsett dag 5 eller blastocyst :) så helt ærlig er det positivt at du får det.

Fikk selv satt inn på dag 5 og er gravid
 
Satt inn på dag 3 :)
 
Første gang fikk jeg satt inn på dag 2, ble ikke gravid da. Andre gangen satt de inn på dag 5, da ble jeg gravid :D Har nå en 16 uker gammel sønn :Heartbigred
 
Hadde uttak en fredag, innsett mandag av tredagers - ble ikke gravid.
Hadde frys i naturlig syklus, innsett av tredagers - ble gravid.
 
Første gang, innsett 2 dagers, andre gang innsett av fryst 2 dagers, men ble da regnet som 3 dagers ved innsett hadde allerede delt seg en ekstra gang fra opptining, noe dem ment va meget positivt. Er gravid uke 10+0 idag har endå et blasto på frys, får se om vi får tid til å bruke det før desember 2019
 
Fem dagers egg (blastocyst) to ganger. Denne gangen var det tre dagers egg. Uttak fredag og innsett mandag :)
 
Første gangen 2 dagers (etter 7 forsøk) og andre gangen etter 5 dager-blastocyst(første forsøk) :)
jeg har større tro på blastocyst ;)
 
De sier at sjansene er større med 5-dagers egg. Mine barn var to og tre dagers da, og er nå gravid med det tredje tredagers egget :)
 
Dag 3 første gang og dag 5 (blasto) denne gangen når jeg ble gravid. Mistet dessverre.
 
1 runde: 5 dagers, kjemisk. 2 runde: 3 dagers, kjemisk og 3 runde: 2 dagers, gravid 4+4 nå [emoji4]
 
Innsett av 2 dagers. Første forsøk. Vellykket [emoji6]
 
Innsett av 2stk 2-dagers egg ved Riksen. Endelig lyktes vi [emoji847]
 
Back
Topp