Hvilken CD starter du med ELtesting?

Mumfies

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Februarbarna 2023
Og hvilke dager tester du med 2 (eller fler) om dagen?
Og hvor lang syklus har du?

Er første gangen jeg skal prøve ELtesting og jeg har en pk med 7 stk mens jeg venter på at flere skal komme i postkassa (men det tar jo evig lang tid, sendt Mail til kundeservice osv så de skulle sende en ny..)

Har dere prøvd å ELteste med forskjellige merker i samme syklus?

Takknemlig for svar[emoji2][emoji119]
 
Tester fra CD 10 (morgen). Fra CD 12 tester jeg morgen og kveld til den blir negativ igjen etter EL. Har 28 dagers syklus.

Lykke til!
 
Tester fra CD 10 (morgen). Fra CD 12 tester jeg morgen og kveld til den blir negativ igjen etter EL. Har 28 dagers syklus.

Lykke til!

Da er vi helt lik denne måneden! blir spennende[emoji1] takk, håper spiren sitter godt fast hos alle her inne så blir det helt tomt på forumet[emoji16]
 
Tester fra cd 13, to ganger om dagen når den blir tydelig sterkere.
 
Ca CD 10. Morgen og kveld
 
Har ikke testet før, men tenkte å prøve denne gangen. Har hatt sykluser på over 30 dager, korteste syklus var nå sist på 33 dager. Derfor tror jeg at jeg kommer til å teste rundt CD13. Er nok ingen vits å teste før hos meg, men som sagt første gangen, så må bare prøve meg frem :)
 
Har en syklus på 28 dager, tester på syklusdag 10, 2 ganger om dagen :)
 
Har ikke testet før, men tenkte å prøve denne gangen. Har hatt sykluser på over 30 dager, korteste syklus var nå sist på 33 dager. Derfor tror jeg at jeg kommer til å teste rundt CD13. Er nok ingen vits å teste før hos meg, men som sagt første gangen, så må bare prøve meg frem :)

Høres lurt ut [emoji5]
 
Har en syklus på 28 dager, tester på syklusdag 10, 2 ganger om dagen :)

Det var det jeg og tenkte [emoji5] hvilken CD er du nå? Jeg er på dag 10 i morgen og tenkte å starte testingen da, endelig[emoji1]
 
Det var det jeg og tenkte [emoji5] hvilken CD er du nå? Jeg er på dag 10 i morgen og tenkte å starte testingen da, endelig[emoji1]

Veldig vanskelig å si... Mistet i uke 10 for noen uker siden. Ble oppdaget den 19, fikk cytotec den 21. Fikk positiv eltest på tirsdag, så venter nå i spenning :)
 
Jeg begynte på dag 10 mener jeg, fikk positiv på dag 12 og 13 :)

Har syklus på 28 dager.
 
Veldig vanskelig å si... Mistet i uke 10 for noen uker siden. Ble oppdaget den 19, fikk cytotec den 21. Fikk positiv eltest på tirsdag, så venter nå i spenning :)

Åå [emoji173]️[emoji17] d var trist å høre[emoji17] håper neste spire holder seg godt fast[emoji173]️
 
Er d jeg håper på skal skje her, slik at jeg ikke går tom for tester før jeg har fått positiv [emoji12]

Hehe, ja det kan fort ryke noen tester på en pp :p
Håper du får El midt i mellom syklusen da, så slipper du og brenne av alt for mange :)
Jeg tok en gang for dagen da, brukte vel 4 stk til sammen, men vet flere stk som tester flere ganger for dagen.
 
Back
Topp