Hvilken barnevogn har du?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvorfor valgte du akkurat den? Er du fornøyd? Hvor mye kostet den? Har du flere vogner? Hvilke/hvilken ville du anbefalt til andre?
 
Babyjogger City mini gt
veldig fornøyd. 2500 kr på salg:) Brukt veldig mye.
 
Britax Go big. Superlett å trille, stor kurv under, og store svingbare hjul som også kan låses.
Jeg kjøpte en pakkeløsning, vogn med bag, sportsdel, bilsete og isofix base( Britax rømer) til ca. 12250,-
 
Stokke trailz. Veldig fornøyd!
 
Emmaljunga nxt90 f :)
 
Emmaljunga City cross kjøpt ny høsten 2017 :) 4 fast terrenghjul. En av de siste laget. Veldig fornøyd. Robust, kommer seg frem overlat, barnet ligger godt og isolert inni. Kjøpte den helt ny til 6500kr, inkl sporsdel. De solgte ut av av City cross siden det var utgående modell.
Hadde vi ikke kjøpt den, hadde vi fått for emmaljunga ntx90

Nå får vi to tette, og tenker å kjøpe søskenvogn. Hadde egentlig bestemt meg for bugaboo donkey, men den koster mer brukt enn emmaljunga dobbel viking koster ny. Så blir nok en dobbel viking :) den ligger på rundt 11 000kr
 
Stokke trailz og Scoot. Veldig fornøyd med begge to :) husker ikke hva jeg ga for de (kjøpt i 2015/2016).
 
Nå har vi babyjogger city elite.
Valgte den pga høy Max vekt og stor plass, samt svingbart hjul og lett å trille
 
Stokke trailz her også. Hadde emmaljunga nitro city med første barn, syns den var bedre en den vi har nå..
 
Emmaljunga super viking, emmaljunga super nitro, BOB revolution og babyjogger city tour.

Babyjogger city tour kostet vel 1600 på salg, og brukes til reise (får den med som håndbaggasje på flyet).
BOB revolution kostet 3000 på salg, brukes hovedsakelig av samboeren eller på turer med veldig ulendt terreng.
Emmaljunga super viking, brukes som hovedvogn og i barnehagen.
Emmaljunga super nitro, brukes kun understellet da super viking delen passer på denne.
Emmaljungaene ble tilsammen ca. 10 000.

Tanken var å bruke super nitro i barnehagen, men vi og lille likte mye bedre ergonomisk sittedel, så da bruker vi super viking istedet.
 
Babyjogger city elite! Det er den eneste vi har hatt, men både jeg og mannen (og ungen digger den). Den blir bare bedre og bedre med tiden. Plaget meg litt en periode at sittedelen ikke kan snus mot meg, men nå er det helt greit. Har brukt den i skogen, på stranda, i snø og på kjøpesenter og den er suveren på alt. Veldig brukervennlig og enkelt design. Ungen på to år har gooood plass i den enda så ser den har veldig lang brukstid vil jeg si.

Kjøpte den for 2,5 år siden og mener den kostet i underkant av 6000,- (med bag inkludert).
 
Har Emmaljunga Edge duo, Bugaboo Donkey søskenvogn og som barnehagevogn har vi Brio og Simo :angelic:

Fornøyd med både Emmaljunga Edge duo og Bugaboo Donkey, men til hvert sitt bruk. Simo og Brio er gode sovevogner, så kan vel si jeg er fornøyd med alle :wacky:

Emmaljungaen kostet 9490kr(2016 modell). Bugaboo Donkey søskenvogna kostet 15 159kr(2017 modell, m/bilstoladapter). Brio vogna betalte vi 500kr for og Simo vogna betalte vi 800kr for.
 
Babyjogger city elite - kjøpte den pga blir liten sammenlagt og har lang brukstid. Betalte under 6000 for den (inkludert bagdel). Syns den er veldig grei, men glad jeg har en vogn med fire faste hjul i tillegg til verste vinterføret og mer "offroadtrilling". Syns det er litt kjedelig at sittedelen bare kan vendes fra meg.

Basson et eller annet. Kjøpte den brukt, har fire faste lufthjul og klassisk understell. Veldig lett å trille, romslig bagdel, lille liker den. Merker at den er brukt da, og knirker endel i håndtaket (har smurt og styrt, men knirker enda litt). Kalesjen irriterer meg da, den er litt ekkel å ta bakover, og festes litt dårlig til sittedelen. Betalte 2500 for den med både bag og sportsdel, regntrekk og myggnett.
 
Emmaljunga city cross, kjøpt brukt for ca 3000kr
Fantastisk vogn ❤️
Emmaljunga dobbel viking, kjøpt ny men er ikke tatt i bruk enda. Betalte litt over 12000 for den.
 
Jeg har Emmaljunga nxt90 (2017 modell) og Babyjogger City Elite.
Emmaljunga er jeg fornøyd med. Skulle bare ønske den hadde en kalesje som kunne dras lenger fram for solskjerming og at den ikke var så kronglete å legge sammen (må bruke haka og begge armene for å legge den ned på bagdelen.) vi har også hatt problem med teleskophåndtaket der vi har måttet bytte en del til det flere ganger. Har heldigvis opplevd god service og behjelpelighet med det der vi kjøpte den.

City elite er en fantastisk vogn. God plass, god kalesje, enkel å slå sammen. Litt irriterende at du ikke kan henge noe fra håndtaket da den kan tippe bakover, men ellers en super vogn. Ikke testa denne med bagdelen dog.
 
Stokke Trailz. Kjøpte den brukt for 6000, med både bag, sportsdel og noe ekstra utstyr. Helt super vogn. God og romslig bag, og er veldig fornøyd med at sportsdelen er så høy. Hadde før en Emmaljunga viking, men bagen ble for liten alt for fort, og vi likte ikke sportsdelen. Om vi får flere barn på sikt blir definitivt Stokke vogna brukt igjen! :)
 
Back
Topp