Hvilken barneforsikring er den beste?

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Har dere tenkt på det?

Jeg skaffet en for 9 år siden for eldstemann. Og hev på et barn til i 2013. Men om denne forsikringen er noe bra, det vet jeg jo ikke:confused:
 
Hvor har du forsikringen da?

Foreløpig har jeg forsikret tvillingene gjennom gravid-forsikringen hos If. Den varer til de er 6 mnd. Etter det får vi se om vi vil fortsette hos If eller velger noe annet.
 
Vi har i jbf og den er en av de beste men ikke alle får forsikring der da
 
Vi har ikke og skal ikke ha heller. Ser ikke nytten med det[emoji848]
 
Frøkna er forsikret gjennom Gjensidige (det er jeg også, uføreforsikring), og det blir nok lillegutt også :) vi gikk gjennom forsikringene sammen og ble enige om den pga den virket bra :)
 
De er forsikret gjennom eika, der vi har alle våre forsikringer [emoji4]
 
Hun blir forsikret gjennom storebrand pga fagforeningsrabatt :) vet ikke om den er den beste, men tror det er ganske likt. Derfor går vi for det letteste og billigste og har alt på et sted.
 
Vi har ikke og skal ikke ha heller. Ser ikke nytten med det[emoji848]

Jeg har forsikring på meg selv, sambo, bilen og huset. Så syns det hadde vært rart å ikke forsikre barna mine.
Vet barn får gratis helsehjelp i Norge dersom det trengs, men forsikringen hjelper nok en del ekstra dersom det værste skulle skje.
 
Jeg har ikke tenkt noe særlig på det ennå men vi velger sikkert If siden vi har alt annet der og er fornøyd med de :)

Jeg har forsikring på meg selv, sambo, bilen og huset. Så syns det hadde vært rart å ikke forsikre barna mine.
Vet barn får gratis helsehjelp i Norge dersom det trengs, men forsikringen hjelper nok en del ekstra dersom det værste skulle skje.

Enig. Jeg ser all grunn til å forsikre barnet. Mamma hadde vært i en vesentlig vanskeligere situasjon etter at pappa gikk bort om det ikke hadde vært forsikringer. Det har betydd alt. Det er faktisk veldig mye som kan skje og da er det økonomiske viktig.
 
Vi tenkte å ha hos gjensidige siden vi har resten av forsikringene der, men ingen erfaring med den...
 
Back
Topp