Hvilken babycall har du?

Spirelykke

Glad i forumet
Marsboerne2017
August 2018
Hvilken babycall har du? Og er du fornøyd? Vi har ikke kjøpt babycall enda men merker det hadde vert greit å hatt i hus. Vil ha en med kamera og 800m rekkevidde. Noen av dere som har dette å vil anbefale noen?
 
Hvilken babycall har du? Og er du fornøyd? Vi har ikke kjøpt babycall enda men merker det hadde vert greit å hatt i hus. Vil ha en med kamera og 800m rekkevidde. Noen av dere som har dette å vil anbefale noen?

Vi har Neonate, den helt enkleste. Den har ikke kamera (eller noe annet egentlig), men det var det vi ville ha. Er veldig fornøyd. De er små, lette og enkle å operere. Til førstemann hadde vi Philips avent med musikk og lys og alt (ikke kamera da heller) men der gikk ledningen til begge enhetene i stykker. Dessuten syntes jeg de så veldig lite pene ut, og babyenheten var stor, klumpete og fryktelig upraktisk. anbefaler å velge en som ikke har så stor babyenhet i hvert fall, så den er enklere å plassere i f.eks. vogna og lignende :)
 
Vi har Ikea sin, billig og bra men har ikke kamera, så kan dessverre ikke komme med noen anbefaling som dekker dine behov.
 
Vi har Ikea sin, billig og bra men har ikke kamera, så kan dessverre ikke komme med noen anbefaling som dekker dine behov.
Har blitt anbefalt ikea sinn, som en enkel og billig en, men har hørt at de ikke er for salg lengre. Har dere kjøpt nylig, eller hadde dere fra før? :)
 
Har blitt anbefalt ikea sinn, som en enkel og billig en, men har hørt at de ikke er for salg lengre. Har dere kjøpt nylig, eller hadde dere fra før? :)
Nei, hadde den fra før, var ikke klar over at de hadde sluttet å produsere dem, det var jo dumt!
 
Jeg har topcom, er kjempefornøyd med den.. men jeg tror ikke rekkevidden er mer enn 300 m dessverre :/
 
Vi kjøpte den med kamera og alt(mannen fikk velge :D ) fra Philips. Har ikke brukt den enda, men vi testet den før mini kom i hus, og den virket bra :)
 
Har en enkel som vi har lånt av søstra til sambo. For oss var det viktigste at baby enheten også skulle være trådløs, ikke bare foreldre enheten. Og det er den vi har lånt :) veldig kjekt når mini ligger ute i vogna og sover på dagtid, eller hvis han sover i stua på dagtid og jeg må ned i kjelleren.
 
Har en phillips avent med kamera som står fast på barnerommet. Fornøyd med den, men har ikke prøvd rekkevidden ute.

Har også en nabby som kobles opp mot mobil via bluetooth. Har slitt litt med appen og den detter ut om enheten ligger inne og jeg er ute f.eks..
 
Har ein enkel og billig fra Philips avent, uten kamera då (aldri savna da heller sånn sett). Funke heilt supert egentli .. :) har vore på besøk hos naboen to hus oppforbi me callen på tur når storesøster sov. Ute fekk an godt signal, men inne mista eg da.. (vanli nabolag, ane ikkje kor mongen meter.. [emoji14] )
 
Vi har neonate sin uten kamera. Jeg er veldig fornøyd med den. Lang rekkevidde, velger selv følsomhet på babyenhet (+andre ting) og begge kan gå på batteri :gen014
 
Supernova d8, kjempe fornøyd :) Den er uten kamera, men: den reagerer raskt på lyd, har en rekkevidde på 800 m, måler temperaturen i rommet, lyser opp når den fanger opp lyd, viser hvor lenge baby har sovet (fra du skrur på babycallen), kan vibrere dersom man ønsker det. Den er veldig lett å forstå :) Ikke minst har den ingen pulserende stråling, og den har 128 kanaler slik at man slipper å få inn signaler fra andre babycaller i nærområdet ;)
 
Last edited:
Neonate tror jeg, med kamera!
 
Back
Topp