Hvilke symptomer på graviditeten har du nå?

Kvalme, ømme pupper, murringer i magen og trøtthet:)
 
Murringer, ømme pupper, uggenhet (ikke voldsomt kvalm), ekstremt trøtt, blir lett anpusten, tisse ofte.
 
Trøtt, sliten, ømme pupper, våkner kl 4-5 om natten for å gå på do og får ikke sovne igjen, kvalm og ikke minst har kastet opp 12 ganger hittil i dag (første dagen jeg ikke klarer å holde noe mat nede). Er første og håper det går over snart.
 
De første ukene var det umulig å sove natten gjennom uten å måtte gå på do, men sånn er det ikke nå lenger. Har vært minimalt kvalm. Murringene i livmora er heller ikke så framtredende lenger. Hadde det ikke vært for tul og ømme pupper hadde jeg vært bekymra!
 
Trøtt,sliten,ømme bryster,går på do veldig ofte,murringer,kvalm innimellom å veldig sulten:D
 
Kvalm, utrolig sliten, trøtt, lukter alt dobbelt så sterkt, fått dilla på leverpostei og agurk[emoji85], ømme bryst, stikking i livmora æ økt utflod
 
Murringer, trøtt i perioder, uggen gjennom dagen, veldig sulten hele tiden, større bryster og såre brystvorter, ofte på do og en vanvittig luktesans siste uka:hilarious:
 
Kvalme, kviser, trøtthet, større bryst og såre brystvorter, sprengt blære om morningen, blir fortere irritert enn før, får fort vondt i ryggen.
 
Veldig trøtt. Stikninger i magen. Halsbrann, bekkenløsningen kommer snikende. Veldige humørsvigninger.... ømme pupper. Tisser oftere. Blir litt sånn at jeg vil være alene [emoji85] og det går ikke ;)
 
Trøtt, men blitt bedre. Har murringer litt innimellom bare [emoji4]
 
Blir fortere sliten, såre brystvorter, kvalme, er sulten og ikke sulten på en gang, murringer nederst i magen og tisset oftere.
 
Trøtt og sliten. Svimmel. Til tider mye murringer. Ligamentsmerter hvis jeg snur meg fort i senga. Ømme og større brystvorter. Småkvalm i perioder og veldig var for enkelte lukter. Og ikke minst kort lunte[emoji85]
 
Kvalm, utrolig sliten, trøtt, lukter alt dobbelt så sterkt, fått dilla på leverpostei og agurk[emoji85], ømme bryst, stikking i livmora æ økt utflod

Jeg har også sykt dilla på leverpostei og agurk, hatt det helt siden før positiv test [emoji28]
 
Er 5+2 og har murringer, ømme bryster, trøtt, kviser, våkner ofte på natta pga. dobesøk og vond korsrygg. Heldigvis ikke kvalm
 
Er kun 5 uker på vei. For en uke siden var det murringer og stikkninger, men det har forsvunne. Tisser kanskje litt oftere og har litt utflod. Er var på lukter. Våkner alltid kl 4 på natten og må på do, vanskelig å sove igjen etter det.... Eg blir fort bekymret merker eg når eg ikkje kjenner symptomer....
 
5+3: tisser hele tiden, også om natten. Rar i puppene men ikke ømme/såre, svimmel om jeg reiser meg for fort, alltid våt truse Pga MYE utflod, lei meg og litt sinna. Likevel synes jeg at jeg har lite symptomer (sammenliknet med sist) og det bekymrer meg og! Liiiten blødning i går, litt mindre positiv test i dag, håper det bare var lite fargestoff
 
7+1: trøtt, temperament, kviser, blir fort sliten, craving for ferskpresset appelsinjuice, blir kvalm av tanken på fisk og det meste av kjøtt, tåler ikke parfymelukt. Og til samboers glede; veldig villig og "på":p
 
Back
Topp