Hvilke prevensjon valgte du etter fødsel?

Går fortsatt og tenker jeg:p blir kanskje å prøve hormoner spiral denne gangen selv om jeg er så i tvil
 
Fekk plutseleg hormonspiral... Skulle ikkje ha noko da planen var at gubben skal snippa seg. Men etter ein hysteroscopi satte legen inn hormonspiral for å unngå at livmora skal voksa saman.
 
Satt inn hormonspiral på "6 ukers-kontrollen" (Var 7 uker siden fødsel da):) De venter egentlig til 10 uker etter. Veldig fornøyd så langt- uten mensen:gen053 Krysser fingrer og tær for at det forblir slik!
 
Jeg bruker P-ring. Enkelt og ikke særlig intrusive. :)
 
Satt inn hormonspiral på "6 ukers-kontrollen" (Var 7 uker siden fødsel da):) De venter egentlig til 10 uker etter. Veldig fornøyd så langt- uten mensen:gen053 Krysser fingrer og tær for at det forblir slik!
Venninna mi har ikke hatt mensen på leeenge etter å ha satt den inn;) Vurderer det selv:)
 
Har ikke hatt mensen siden før jeg fikk 1. Hun blir 7 år i morra. Halleluja hormonspiral!
Så himla bra! Er det noen bivirkninger som en burde være obs på sånn ellers? :)
 
Så himla bra! Er det noen bivirkninger som en burde være obs på sånn ellers? :)
Merket veldig lite til at jeg har hormonspiral. Men med alle hormonprevansjoner kan man få bivirkninger. Humørsvigninger, mindre lyst osv osv. Men jeg merker ingenting til det.
 
Kobberspiral, funker bra den :) Har tilogmed fått regelmessig mens - på timen! :D og INGEN bivirkninger, kanskje litt ubehag rett etter den ble satt inn, men ingenting etter det :D også var den billigere ^^
Men vurderer barn nummer 2,så da får jeg vel fjerne den etterhvert :)
 
Back
Topp