Hvilke navn hadde du på listen som ikke ble valgt?

Vi hadde bestemt oss for Amy om det ble jente.

Når det ble gutt så hadde vi veldig mange navn men fant fort ut av hvilket vi likte best :)
Kommer nok til å tenke på noen av de samme, men sikkert flere nye, fant ikke så mange som begge liker, har faktisk kommet fram til flere nå :p hehe

Men Phillip og Oliver er vel de guttenavnene som var på lista og som begge fortsatt liker :)
 
Lista vår med navn til overs er slik:

Kordelia
Adele
Mariell

Adrian
Benjamin
Johan
 
Nå var navnet her bestemt før vi visste kjønn og vi hadde ikke liste denne gangen (heller), men liker de under:) vet bare ikke om det blir flere her enda. Siden de vi har fra før har fem bokstaver kommer jeg sikkert til å henge meg opp i det ved en evt lillebror/-søster:p At de første har fem bokstaver er helt tilfeldig altså.

Narve
Thord
Vidar

Rakel
 
Olivia, Julie og Iver. Mannen er ikke overbegeistret for jentenavnene så det spørs om det blir nok ikke de neste gang heller. Guttenavnet betyr noe helt spesielt for meg (en slags oppkalling etter min døde pappa) så det vil vi definitivt bruke neste gang om det blir gutt.
 
Vi venter jente i november og har blitt enige om navn. Hadde vi fått gutt ville jeg hatt Birk, noe mannen var sterkt i mot. Får vi gutt senere skal jeg fremme forslaget igjen :p
 
Nå fikk vi første, så favorittene spares til søsken. De som ble kutta fra lista var:

Hannah
Astrid
Iben
Aurora

Trym
Samson
Samuel
Johannes
 
Amanda
Madelen
Pernille

Johannes
Gabriel
Sebastian

Kan godt hende de blir tatt i bruk i fremtiden ja :)
 
Adrian
Ludvik
Julian

Josefine
Cornelia
Othilie
Hedvik
 
Nå er jeg på vei med tredje, så blir ikke fler barn her ; men hadde noen navn på listen :

- Samuel ( liker navnet, men bestefar hette det og bestemor synes at det ble litt sårt å kalle baby for det da bestefar gikk bort for noen år siden)

- Mads ( mannen likte ikke det)

- Eirik ( liker navnet)

Så hadde jeg ett navn til og det fant ungene og heldigvis var vi alle enige :)
 
Skal ikke ha flere, så ingen vits å spare Even Tobias og Marthinius.
 
Back
Topp