Hvilke hobbyer har DIN MANN?

Sykling, slektsforskning og samler på bla. gammelt glass. Interessen for de to siste har resultert i at han for tiden skriver bok (!).
 
Øl. Brygger blant annet selv. Og sykling.
 
Han liker å spille dataspill. Også er han en veldig dyktig gitarist, nå han lagt karrieren litt vekk pga jobb og ungene, men han har seg innimellom tid til å være med på plateinspillinger dersom det dukker opp ett fristende tilbud:)
 
Skyting, ølbrygging, skru på bil, tur...Litt lite av alt nå for tiden da han jobber ufattelig masse og den lille tiden han har til overs så prioriterer han meg, mini og hunden!
 
Fotball, sykling og løping, lydtekniker
 
Jakt og fotball. Selv om det går med altfor mye tid til disse hobbyene til tider, så er jeg glad for at han ikke driver med dataspill.
 
Han gamer og ser fotball/sport på tv :p
 
Fluefiske og natur menneske på sommern og gamer på vintern. Men han elsker å jobbe fysisk også så han bruker mange timer på å bygge opp gården
 
Han spiller playstation og bygger lego
 
Har bare samboer jeg da, håper det teller [emoji13]
Han liker å spille sjakk, men er alene om det, så han spiller på mobilen, også spiller han litt gitar. Men det er kanskje ikke så ofte at det kan kalles hobby da [emoji849]
Han er en hendig mann da, liker at det er noe å gjøre, så vi har ofte små oppussinger på gang i huset, og da har han fullt opp med det. Akkurat nå gjør vi opp kontoret til stor-barnerom [emoji4]
 
Back
Topp