Hvilke bleier foretrekker dere (for de som allerede har barn)?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Hvilke bleier foretrekker dere? Med sønnen kjøpte vi Libero og var fornøyd med de; men må innrømme at vi ikke testet andre typer.

Jeg ser at Pampers har fått best i test flere steder, fremfor Libero touch. Men det er vel kanskje også en smakssak.
 
Sniker: Libero og First Price bruker vi [emoji4] Pampers får en del best i test, men vi styrer unna disse da de inneholder mineraloljer som gjerne gjør huden avhengig. Derav får de ikke svanemerke heller [emoji4]
 
Vi brukte utelukkende Libero til storebror når han var helt liten. Pampers tålte han ikke. Når huden tålte litt mer gikk vi over til First Price, og siden til Rema1000 sine, som vi har sverget til det siste året. Jeg tenker å gå for Libero (vanlig eller Touch) til småen de første månedene, og så over på Rema1000 sine. Vil også prøve LilleGo fra Kiwi, når det blir nærbutikken :)
 
Brukte libero sine, prøvde andre typer, men det var de som var "best i test" hjemme hos oss :)
 
Brukte pampers på storesøster, eneste som holdt henne tørr.
Libero er blitt mye bedre siden den gang, så regner med å bruke dem denne gang. Bruker de nå på sykehuset
 
Vi bruker mest rema 1000 bleiene. Nyfødtbleiene deres er også veldig myke [emoji4] Bruker aldri merkebleiene. Har også brukt coop sine og anglamark sine, de og er fantastisk myke.
 
Brukte mest libero da hun var lita av den enkle grunn at hun svømte i alle billigmerkene til hun var ca 5mnd. Nå bruker vi for det meste coop anglamark (de er minst like myke som touch bleiene!) eller vanlige coop. Evt rema eller lillego om vi er på de butikkene :)
 
Libero [emoji4] Har prøvd både Rema 1000, pampers, bambo nature, änglamark og Coop sine.
 
Libero og tøy :)
Pampers lukter rart :p
 
Jeg har alltid foretrukket libero. Pampers sine tisset min første gjennom.

Så kom jo billigbleiene på markedet og nå
bruker vi bare coop sine til mellomste. Superfornøyd.

Har kjøpt libero til babyen da siden coop ikke har så små.
 
Vi var veldig fornøyd med libero i starten, pampers ble det så rar lukt av synes vi.. etterhvert som jenta vår ble større så gikk vi over til rema1000 bleier og har vært veldig fornøyd med de. Likte de ikke godt i de minste str, men fra str 4 ble vi fornøyd. :) har kjøpt inn libero til babyen nå, og kommer nok til å bruke det merket en stund fremover.
 
Vi har brukt både libero, rema og Coop. Pluss pampers på natt. Det har endret seg litt hva som har vært best i forhold til størrelse og behov, men må bruker vi bare Coop sine.
De jeg absolutt ikke liker er anglamark og lillego
 
Nå har ikke jeg barn selv, men jobber i barnehage. Og må si at det er libero jeg har likt best! Hvertfall ikke pampers.. Kjennes ut som de har ett mærkelig stoff i seg.. Ekkelt å ta på[emoji85]
 
Har brukt Libero fra dag én med storebror. Gjør nok det samme med lillebror. :)
 
Vi brukte Libero da storesøster var liten, og når hun begynte i barnehage hadde Rema 1000 en grei passform for henne.

Har derfornkjøpt inn Libero til lillesøster, og så får vi se hvordan de passer henne :)
 
Back
Topp