Hvilke bleier bruker dere nå?

Touch nr 3 på dagtid, 4 på natta. Kjøper alltid 2 pakker i slengen, får da 25% rabatt på ene pakken :) ( bunnpris) hadde nok kjøpt touch uansett, da jeg føler de er de eneste som passer den rompeløse spjælingen min :wacky::Heartblue
 
Bruker libero touch 4, og har gjort det engod stund. Veier snart 9,5kg og er 68cm. Har aldri hatt en tisselekasje, men har slitt med bæsj utenom når bleiene har begynt å bli for små.
 
Bruker rema 100 sine bleier i størrelse 4.
Neste handlerunde blir det med en pakke med str 5 til å bruke på natt siden 4 har begynt å lekke litt.
 
Vi brukte lenge libero touch. Men har nylig byttet til anglamark. Så de var best i test og fant ut vi skulle prøve, og likte de veldig godt. Egentlig aldri hatt problemer med mye lekkasje, bortsett fra en og annen natt med touch. Ikke opplevd en eneste lekkasje med anglamark sine.
 
Vi har brukt libero en god stund nå. Men for ca 10 dager siden bæsjet mini veldig ofte og ble veldig sår. Lite bedring tross div tiltak. Byttet til anglamark strl 4, og er fornøyd med dem. Ingen parfyme osv. Passformen er god. Bakenden er nesten frisk igjen etter bleieeksem og sår.

Synes kiwi lillego strl 4 er ok, men der er den "vatterte" delen i bakdelen litt kort, så den gir mye lekkasje oppover ryggen.

Men tviler på at anglamark strl 4 holder til 18kg!?
 
Vi holder oss til libero. Synes ikke de andre merkene var noe særlig gode til han. Pampers stinker og han ble rød av de. Jeg tålte de ikke når jeg var baby heller, så forventet at det kunne skje med ham. Bruker libero comfort 5 nå. Skifter på han en gang iløpet av natten, når han sover. Mest fordi han er inne i en periode hvor han bæsjer på morgenen, og ligger å gnur seg veldig, så da har bleien flyttet på seg og pysjen har blitt tilgriset :rolleyes:
 
Mini er rundt 11 kg nå.
Og vi har gått over til libero nr 6 på natt og lillego nr 4 på dag (men blir nr 5 når pakken er tom).

Så nå bruker faktisk 8 mnd og 2 åringen samme bleiestørrelse (2 åringen på dag og 8 mnd på natt) :wideyed:
 
Noen som vet om buksebleier/trusebleier i str 3 (bruker str 3 fra Pampers) som ikke er så dyre? 75 kr pakka er voldsomt for de fra Pampers..
 
Noen som vet om buksebleier/trusebleier i str 3 (bruker str 3 fra Pampers) som ikke er så dyre? 75 kr pakka er voldsomt for de fra Pampers..
Änglamark har buksebleier, tror de er fra 7 kilo. Har prøvd de en gang og var fornøyd. Vet ikke hva de koster, men sikkert billigere enn Pampers (arvet de fra en med en litt større baby siden de var for trange for henne)
 
Änglamark har buksebleier, tror de er fra 7 kilo. Har prøvd de en gang og var fornøyd. Vet ikke hva de koster, men sikkert billigere enn Pampers (arvet de fra en med en litt større baby siden de var for trange for henne)

Takk, skal sjekke ut imorgen ;)
 
Back
Topp