Hvilke bind pakker dere i fødebagen?

Men hva med når man kommer hjem?
Da har det stort sett holdt med vanlig bind her og deretter truseinnlegg. Har vært heldig å ikke hatt så lang renselse og heller ikke heavy blødninger alle gangene
 
Herregud, dette er et tema jeg ikke har tenkt på enda! Men får se om man får kjøpt nattbind som er bra nok? Har ikke brukt bind på det jeg kan huske, kun tamponger og truseinnlegg..
 
Hvor mange bind tar dere med til sykehuset?
 
Dette lurer jeg også på :) Jeg har ikke brukt bind på 15 år og aaner ikke hva som er bra.

Dere som har litt erfaring/peiling på bind: Er det noen spesielle merker dere anbefaler fremfor andre? Skriv gjerne spesifikt navn også. Det er jo en jungel der ute og jeg er helt blank.

Jeg hadde ganske sterke mensblødninger før jeg ble grsvid, særlig de 2-3 første dagene. Har det noen betydning for hvordan renselsen er? Er det noe mønster i det, liksom?
 
Dere som har litt erfaring/peiling på bind: Er det noen spesielle merker dere anbefaler fremfor andre? Skriv gjerne spesifikt navn også. Det er jo en jungel der ute og jeg er helt blank.

Jeg hadde ganske sterke mensblødninger før jeg ble grsvid, særlig de 2-3 første dagene. Har det noen betydning for hvordan renselsen er? Er det noe mønster i det, liksom?
Vet ikke om det har noe å si etter en fødsel? Jeg har også kraftig blødning de første to-tre dagene av mensen. Synes Libresse, good night ultra thin er best..tror de er av den største typen? De andre blir for små..
 
Vet ikke om det har noe å si etter en fødsel? Jeg har også kraftig blødning de første to-tre dagene av mensen. Synes Libresse, good night ultra thin er best..tror de er av den største typen? De andre blir for små..

Takk for tips :)
 
Vet ikke om det har noe å si etter en fødsel? Jeg har også kraftig blødning de første to-tre dagene av mensen. Synes Libresse, good night ultra thin er best..tror de er av den største typen? De andre blir for små..

Samma her
 
Back
Topp