Hvilke babyklær elsker du?

M

Moderator Tone

Guest
Har du noen babyklær du bare elsker?
Tar du vare på dem når den lille vokser ut av dem?
Eller gjør du noe annet med dem?
 
Ja, favorittene blir tatt vare på. Noe har begge to brukt, noe er kun etter yngste. Når knøttet kommer blir det nok mer som havner i esken.
Jeg tenkte at barna skal få klærne når de selv får barn. :)
 
Elsker klær med Disney på :)

Tar vare på alle klærne hennes.
Noen skal hun få selv når hun blir stor.

Resten av klærne skal brukes på unge nr 2 viss det blir, ellers så skal mine søsken få arve dem viss de får ungen en gang :)
 
Er superfan av noen små bukser med dyreansikt på rompa. De er utrolig søte.
Pakker de ned sammen med resten, får se hva som skjer med de etterhvert.
 
Av alt vi har kjøpt inn foreløpig er produktene fra LilleLam (har allerede alt for mye i 56-74) og nøstebarn mine favoritter :)

Tror nok vi tar vare på alt som ikke er ødelagt av flekker eller hull, fra dag 1. Om vi får motsatt kjønn neste gang gies heller da typiske jente- eller gutteplagg bort ;)
 
Kjøpte en del nøstebarn på salg før babyen ble født og de er desidert favorittene!
 
Alt det fine ulltøyet som mormor og oldemor har strikket kommer vi til å ta vare på.
Håper i mitt stille sinn at mannen ombestemmer seg og vil ha en til etterhvert :p
Om ikke kommer jeg uansett til å spare de som gode minner. :Heartred
 
Ulldressene fra Hust & Claire! Har to i alle størrelser fra 62-92 :p tar vare på de til en evt nestemann :happy:
 
Ulltøy blir tatt vare på, og klær jeg har arvet :)
 
Masse fine strikkeplagg og mye fra newbie, bl.a en søt liten dongerikjole i str 56. Den kjøpte vi etter oul når vi fikk vite at det bsr ei jente i magen.
 
Ullbody og ullstrømpebukse. Utenom det elsker jeg hjemmestrikka klær!
 
Ullklær og strikkede klær :) Vi tar vare på alt som er brukendes i håpet om at vi skal få et barn til som kan bruke det :)
 
Omslagsbodyer til de nyfødte, hjemmestrikk, ull og refleksmerkede ytterklær.
 
Masse jeg elsket og forskjellige ting på de to bsrna. Vi har tatt være på alle klær. Trur det kun er noen få plagg som har blitt kastet siden de var ødelagte. Begge barna har brukt pysjen min mann brukte som baby, Så her taes alt være på for at mine barn kan bruke sine klær på sine barn hvis de vil. Men elsker jenteklærne fra kappahl. De var så myke og søte.
 
Har mange jeg elsker, spesielt alt ulla fra hust and claire! Beholder dog alt ull, og det av klær som er nøytralt og det av gutteklærne som jeg syntes er finest.
 
Woolland ulltøy, flere av dresser og overtrekksdresser. Nøstebarn ullfleece dress.
Jeg har sikkert flere ting men det vet jeg er mine favoritter.
 
Myke, posete bukser og elastiske bodyer<3 hettejakker.
 
Back
Topp