hvile renseprodukter bruker dere?

Babyimagen2013

Forelsket i forumet
Jeg har brukt de fra Cliniqe nå.. men tror jeg skal bytte til Dermalogica



Noen som har de og er fornøyd? Er jo så sinnsykt dyre at en må vite at de er bra, før en kjøper de!![:)]
 
Bruker clinique jeg også. Er igrunnen veldig fornøyd med dem.[:)]
 
Jeg har også brukt clinique, og er også veldig interessert i dermalogica.. Venter og ser hva andre svarer! [;)]
 
Jeg bruker dermalogica og er SUPER fornøyd!!!! Anbefales på det sterkeste!
 
Jeg har brukt Dermalogica ganske lenge, har vært veldig plaget med kviser før og jeg er kjempe fornøyd med serien [:)]
 
Bruker produkter fra Origins, har brukt clinique før men er MYE mer fornøyd med Origins.
 
Har brukt mye forskjellig før jeg for noen år siden begynte på Dermalogica - har aldri angret på det!!! De er så bra!! De er milde og effektive, og etter min erfaring trives huden veldig godt med å holde seg til produkter fra en serie. Produktene er dyre, men ta med i beregningen at de er utrolig drøye - f.ex har jeg en flaske med rensemelk (250 ml) i minst 6 måneder. Sjekk ut denne siden:

www.lookfantastic.com - her er de billigere og kommer i posten etter 5-6 dager.

NB!!! Bestiller du endel ting i samme pakke kan du få en moms-regning på kjøpet, og da har du plutselig ikke spart så mye. Men har selv sikkert bestillt derfra en 7-8 ganger, med ca 2 produkter hver gang, og har aldri fått noen moms regning.....
 
Back
Topp