Hverdagslivet

Soskenjakten

Elsker forumet
er alle tilbake i jobb nå eller noen som fortsatt går hjemme? Her tok vi jo valget om å gå lenge hjemme. Men merker jeg begynner å bli litt rastløs nå :| hva gjør dere iløpet av dagen nå når de er så store? Trilleturer, kafebesøk og div er liksom ikke like lett når de er så aktive nå
 
Enda hjemme, starter på jobb i mars. Mye lesing og herjing i hagen her [emoji14] eller så besøker vi venner :)
 
Enda hjemme her og [emoji1]
Her er vi mye i åpen barnehage som ligger rett nedi bakken her, også er vi mye på besøk,shopping kafébesøk. Jeg har en engel av en gutt, fornøyd så lenge han får sitte i barnestol og spise på noe [emoji1]
Er forøvrig også innom leos lekeland i ny og ne [emoji4]
 
Jobb :) Pappaen går hjemme med han :) Ble trikketurer, lekeland og besøk hos damene herfra for lek :)
 
Husker selv dette med at barna vokste til var det ikke like enkelt og bare dra bort lengre nei... Hver sin alder har sin sjarm❤️
 
Enda hjemme. Begynner i jobb 1. Desember.
Vi går litt i åpen barnehage og vært litt med en i barselgruppen. Vi går gjerne i åpen hall om søndager, bader gjerne lørdager ikke alltid. Ellers er vi hjemme å leker litt. Behov for bevegelse så ikke kjekt å være mye borte.
 
Begynte på igjen å jobbe når lillegutt var 6 mnd. Men pappa passer på når han ikke jobber selv
 
Skal være hjemme til slutten av januar. Vi er mye hjemme, jeg trives best med det fordi jeg syns det er stress å komme seg ut av huset :p Prøver å nyte de siste mnd hjemme.
 
Jeg er tilbake i jobb, pappaen hjemme[emoji5] De er masse ute på trilletur, en tur på Leos i ny og ne, og skal nå begynne å gå i åpen bhg på anbefaling fra en kamerat [emoji1360]
 
Startet i jobb denne uken. Var veldig godt å være tilbake, men merker jeg prioriterer all tid utenom jobb til å kose og være med lillegutt ;) jobber turnus så får heldigvis mange fine formiddager med han og pappaen mens han har perm.
 
Jeg er hjemmeværende så er naturligvis enda hjemme med minsten. Vi har en hund som krever en del så vi går alltid en lang tur om dagen. Noen ganger sitter han i vogna/sele hele veien og noen ganger stopper vi slik at han kan sitte på bakken å leke. Ellers bruker vi hagen mye. Kaster/sparker ball sammen med hunden, holder han så han kan gå litt rundt, utforsker pinner og blader. Tar også noen byturer eller bare leker i stua. Kan også "hjelpe" meg når jeg rydder, vasker, bretter klær osv.

Tenkte dra i åpen barnehage snart, har bare ikke kommet oss så langt. Masse ting å finne på om man bare bruker fantasien :)
Synes aldri det blir kjedelig, men vi er jo alle forskjellige!
 
hjemme til 27 desember. fikk overta pappapermen siden han ikke har rett på den.
 
Back
Topp