Hverdagsglede!

Ganske god form i dag! Vært på strikkemarked og kjøpt meg noe fint, deilig garn i sommerlige farger. Fikk også kjøpt meg litt klær når jeg først var i byen, handler vanligvis ikke på BikBok men de hadde noen digge, lange t-skjorter i lin + en fin linskjorte (og alt på 30%) :)
Avsluttet ettermiddagen med grilling i bakgården, så deilig å spise mat ute i frisk luft! Det hjelper på kvalmen også. Håper på en like fin dag i morgen og at de verste plagene nå begynner å lette litt:flower
 
I dag gleder jeg meg til å bli ferdig med opprydding etter konfirmasjonen, så jeg får litt mer tid med babyn min igjen :Heartpink
 
Fått gått deilige turer med sambo både i går og idag, 8km i går og 5 idag. Funnet ut at sitronvann lindrer kvalme litt ❤️ Deilig vær og. Glad for 40% sykemelding.
 
Merker ganske god effekt av Xonvea her.. fortsatt veldig trøtt og sliten,sover en del men kvalmen er nesten borte,og det gjør at jeg klarer å føle som jeg har litt energi likevel.
I dag har jeg vert i hagen, henta rabarbra og laga en smuldrepai...som frister å spise fortsatt :)
 
Merker ganske god effekt av Xonvea her.. fortsatt veldig trøtt og sliten,sover en del men kvalmen er nesten borte,og det gjør at jeg klarer å føle som jeg har litt energi likevel.
I dag har jeg vert i hagen, henta rabarbra og laga en smuldrepai...som frister å spise fortsatt :)
Ja, steike, rabarbraen kommer tidlig i år. Må også plukke snart. Så fint at du har effekt!
 
Merker ganske god effekt av Xonvea her.. fortsatt veldig trøtt og sliten,sover en del men kvalmen er nesten borte,og det gjør at jeg klarer å føle som jeg har litt energi likevel.
I dag har jeg vert i hagen, henta rabarbra og laga en smuldrepai...som frister å spise fortsatt :)
Så bra! Godt å høre :Heartred
 
Endelig litt fridager igjen så man har fått tatt seg inn litt og fått gjort alt som samler seg opp her hjemme. Godt å ikke må sove hele ettermiddagen. Spent på hvordan det skal gå uten en fridag i uka. ca.5 uker til ferie går fort, men er samtidig lang tid.
 
Back
Topp