Hverdagsglede!

Som MammaMaya: jeg gleder meg så fælt til å legge meg!!
 
Gleder meg til å sovne og drømme i natt. Drømmer alltid så mye gøy. :hilarious:
 
I dag gleder jeg meg over å begynne på nytt strikkeprosjekt til meg selv: en Spirebluse fra Aftenstrikk som vil passe både under graviditet og etterpå :Heartred
 
Ser faktisk frem til hjemme-med-sykt-barn-dag i dag, for det kommer til å bli en solfylt dag og jeg skal snike meg litt ut i hagen :D
 
I dag gleder jeg meg til å fortelle det til foreldrene mine! :love017 Har hatt besøk av de siden i går, men samboeren min er på jobbreise og kommer hjem i dag. Så gleder meg veldig til å fortelle og til å slippe å late som at alt er som vanlig :smiley-ashamed004
 
Å sove lur(er). Dagens høydepunkt(er)!
 
I dag gleder jeg meg til å fortelle det til foreldrene mine! :love017 Har hatt besøk av de siden i går, men samboeren min er på jobbreise og kommer hjem i dag. Så gleder meg veldig til å fortelle og til å slippe å late som at alt er som vanlig :smiley-ashamed004
Det kan jeg tenke meg blir fint å få fortalte, sprekker vel av å holde igjen :)
 
Synes det er nydlig at det er helg.. Ingen lekser med eldste i dag,har lova en tur på senteret etter skole og Bhg,må ha finsko til minstemann pga konfirmasjon neste helg..tror vi kjøper noe enkel mat og går hjem å har filmkveld.. Ligger på sofaen og lader til kos med ungene seinere:)
 
Back
Topp