Hver forsiktig med hvilke leppepomade du velger

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Ja har lest den.... Glad jeg ikke bruker noe på leppene.

Ungene har heldigvis en godkjent, dermica med jordbær.
Sjekket opp før jeg kjøpte til dem i vinter.
 
Den jeg bruker er oppført som kun allergifremkallende. Allergier har jeg fra før, så fortsetter med den.

Må si jeg er overrasket over at leppepomaden fra A-derma er både allergifremkallende og hormonforstyrrende :eek: :eek:

Vi brukte A-derma krem da yngste fikk atopisk eksem og bruker forsatt dusjsåpen. Lurer på om det også kan være allergifremkallende og hormonforstyrrende. Skummelt
 
Den jeg bruker er oppført som kun allergifremkallende. Allergier har jeg fra før, så fortsetter med den.

Må si jeg er overrasket over at leppepomaden fra A-derma er både allergifremkallende og hormonforstyrrende :eek: :eek:

Vi brukte A-derma krem da yngste fikk atopisk eksem og bruker forsatt dusjsåpen. Lurer på om det også kan være allergifremkallende og hormonforstyrrende. Skummelt
Det største problemet er egentlig ikke hva de inneholder, men at folk flest stoler på at det de kjøper på apotek ikke inneholder skumle ting og derfor ikke sjekker opp....
Det har vist seg gang på gang at mye av det som selges på apotek også inneholder skumle ting
 
Bruker det jeg har tilgjengelig. Enten fra butikk eller apotek.
 
Det største problemet er egentlig ikke hva de inneholder, men at folk flest stoler på at det de kjøper på apotek ikke inneholder skumle ting og derfor ikke sjekker opp....
Det har vist seg gang på gang at mye av det som selges på apotek også inneholder skumle ting
Ja, jeg er selv en av de som har tenkt at det som selges på apoteket er trygt. Det er jo sykt at apoteket kan selge ting som er helseskadelig, og jeg syns ikke slike produkter har noe å gjøre i et apotek. Veldig kjipt at man må drive research hver eneste gang man skal handle noe da.
 
Litt sjokkert over a-derma sin. Det trodde jeg var et skikkelig merke. Skuffet over ene til body shop sin også.

Uff, ser nå at alle vi har brukt er dritt. Skulle sett denne listen før... :p Den jeg kjøpte til vesla nylig står ikke på listen. Skulle gjerne visst om den også.

EOS sin syns jeg alltid har sett ut som om den er dårlig, hehe, men tydeligvis var forhåndsdømmingen min feil. :rolleyes: Den er jo litt artig, så jeg kommer sikkert til å kjøpe den framover.
 
Ja, jeg er selv en av de som har tenkt at det som selges på apoteket er trygt. Det er jo sykt at apoteket kan selge ting som er helseskadelig, og jeg syns ikke slike produkter har noe å gjøre i et apotek. Veldig kjipt at man må drive research hver eneste gang man skal handle noe da.

Og så skryter de jo av at produktene e kvalitetssikret. Mhm...
 
Jeg bruker EOS. Den var heldigvis trygg, men mannen bruker alltid Carmex... Han kastet den når jeg viste han artikkelen.
Ble mest overrasket over de leppomadene som er rettet mot barn. Fysj!
 
Har bestandig styrt unna barneprodukter, iallefall de fra nille osv.
Heldigvis trenger vi svært sjeldent lypsyl, så de få gangene vi må bruke det er det en av verstingene ser jeg :(
 
Og så skryter de jo av at produktene e kvalitetssikret. Mhm...
Ja, det er jo nettopp det :eek: Jeg har bare stolt på dem for apoteket måå jo være trygt. Godt jeg vet bedre nå :)
 
Hmm bruker kun lypsyl men bruker det så sjeldent at jeg tror ikke jeg bytter
 
OMG... det var ikke mange som er bra... nettopp kjøpt inn 2 som iflg lista ikke bør brukes...
 
Back
Topp