Hvem vet at du er gravid?

Hvor skal jeg begynne :')

Samboer, to av søstrene mine, tre kollegaer (2 visste fra prøving av, 1 pga julebord), sjefen, to venninner, og alle dere her på forum :p

Tenkte fortelle dattera (7 år) når vi har fått tatt TUL, og kommende besteforeldre til jul. Alle resten ca i uke 12. :)
 
Bare samboeren min
 
Sambo vet selvfølgelig :) nå gleder jeg meg til mamma og pappa kommer hjem fra helgetur ^^ har lyst til å fortelle alle! Men nærmeste familie skal få vite etter uke 5 :) de fleste vet at jeg hadde Icsi-forsøk nå i november.
 
Jeg er dårlig på å være stille på sånne ting merker jeg. Brødrene mine og datteren min vet også :p
 
Jeg bestemte meg for å vente med å røpe nyheten til mannen min til 1. desember :-O :p Han får en liten tekst og en positiv test i kalendergave den dagen ❤ Men siden jeg må holde meg og ikke kan skravle med mannen min om det enda så måtte jeg jo si det til noen andre. Har sagt det til min beste venninne og til to av mine søstre :) Og gleder meg enoooormt til torsdag!! Blir hardt å late som om tanta har kommet :p
 
Er bare meg og mannen min som vet det. Men eldste jenta mi på 10år skjønnte ikke hvorfor jeg har vært så redusert i formen den siste tiden, så da måtte vi fortelle henne hvorfor :) Så nå er det våres 3 sin hemmelighet til julaften. Da forteller vi nærmeste familie.
Blir en laaaaang ventetid, siden jeg vil fortelle det til alle nå :p
 
Jeg bestemte meg for å vente med å røpe nyheten til mannen min til 1. desember :-O :p Han får en liten tekst og en positiv test i kalendergave den dagen ❤ Men siden jeg må holde meg og ikke kan skravle med mannen min om det enda så måtte jeg jo si det til noen andre. Har sagt det til min beste venninne og til to av mine søstre :) Og gleder meg enoooormt til torsdag!! Blir hardt å late som om tanta har kommet :p

Bare noen fåå dager igjen nå ;)
 
Samboer, venninne og to kolleger :shy: Vanskelig å ikke fortelle det til hele verden, men vet jo det er veldig tidlig....
 
Samboer, tante, ei venninne og svigermor:) her skal også resten av familien få vite det juleaften. Får bare håpe jeg klarer å holde munn så lenge:rolleyes:
 
Bare meg da samboeren min er på jobbreise :p Han kommer hjem på fredag så vil vente til da med å si det :) Så får vi bli enige om hvem som skal få vite det og når ;)
Jeg har et ønske om å holde det mellom oss en liten stund hvertfall.
 
Bare kjæresten. Klarte å holde meg da jeg møtte mamma i går, fordi det er første gang hun blir bestemor så jeg tror hun ville blitt veldig skuffet om det ikke gikk bra.
 
Bare mannen som vet her. Sist fortalte jeg det til familien min veldig tidlig, og mistet bare noen dager etterpå. Så nå har vi tenkt å prøve å holde litt på hemmeligheten. Tenker nok at nyheten sprekker i jula ;) Ellers blir det krevende å skjule det på julebord om en uke! Jeg har ikke akkurat for vane å være den mest edruelige på disse tilstelningene :D
 
Bare sambo. Skal prøve å holde meg til jula☺️ Mye venninnetreff, men har planer om å juge litt:p De får tru hva de vil, men jeg er ik int. Å fortelle alle venninnene det før uke 8, da jeg mistet 7+0 sist.
 
Samboer og to venninner. Tror nok at noen på jobb vil få mistanke på julebord om 2 uker, men har planer om å "drikke" av samme boks hele kvelden :angelic: Mista i uke 7-8 sist, så lite lyst å si noe før den tid. .
 
Nå er det sambo, bestevenninna mi som har visst om at vi drev med IVF og makkeren til sambo (av samme årsak som venninna mi). Blir fler når jeg skal på jobb igjen neste torsdag, de på avd mi og sjefen vet hvorfor jeg har vært borte nå.
 
Back
Topp