Hvem var den første du fortalte at du var gravid til?

Mannen. :Heartred
 
Mannen:) og så jobben:)
 
Søstera mi! (Mannen var ute på reise og fikk vite det noen timer senere.) :)
 
Mannen var tilstedet da jeg testet, men ringte bestevenninna mi rett etterpå :)
 
Hulerboermannen selvfølgelig, deretter ringte jeg rett til Molly som jeg har blitt kjent med her på babyverden :D
 
Mamma :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min søster med nr 1 (tok testen hos hu) så mannen med nr 2.
 
Bestevenninna mi og forumet "før svangerskapet". De fikk i oppdrag og tyde strekene mine før jeg sa noe til mannen. Han var lei av disse usynlige strekene jeg kom med i tide og utide :p
 
Sambo :D
 
Va samboeren som sa til meg at jeg måtte ta en test så tok jeg den men turte ikke å se så ba samboer om å se så han sa til meg :)
 
Samboeren min var jo selvfølgelig den første som fikk vite det :) Etter han fortalte jeg det til mamma og begge søstrene mine :)
 
Med nr. 1: moren min. Jeg bodde hjemme(20år) og fikk panikk da jeg stod med en positiv test, så da ropte jeg på henne.
Med nr.2: lillesøsteren min. Vi var på ferie hele familien, søsteren min og sambo visste jeg skulle ta en test, men når jeg åpna baderomsdøren med testen i hånden var det kun søsteren min som satt der.. Sambo hadde gått i bassenget(?!) :p
Med nr.3: endelig fikk faren vite det før alle andre! Men jeg hadde ikke tid til å snakke med han om det, for jeg måtte løpe til naboen (Bestevenninnen min) og vise henne testen før hun dro avgårde på noe ;)
 
Back
Topp