Hvem tror de føder før, på eller etter termin?

Storebror kom en uke på overtid, så regner med å gå over tiden denne gangen også..
 
Jeg tror nok jeg kommer til å gå over. Det gjorde jeg sist også, 12 dager over :) Det jeg vet denne gangen er at jeg ikke skal begynne å bli utålmodig 2-3 uker, for å gå over termin er jo vel så vanlig som å få før. Jeg håper selvfølgelig at jeg kan få ei lita uke før termin, da er vi hjemme til jul :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tror babyen kommer før termin, min første kom 1 måned før.
 
Ift modning og forskjellig trodde både jordmor og jeg at jeg kom til å føde før termin forrige gang, men jenta kom to dager på overtid :p Men modningsriene begynte på termindato :) Har ikke noe følelse av at jeg kommer til å føde før termin denne gangen, tror det blir som sist, nært termindato :) men man vet aldri. Håper for guds skyld jeg ikke går over for jeg vil være hjemme i julen :-D

Sent from my Gigaset QV830 using BV Forum mobile app
 
Jeg tror fullt å helt at han kommer før, har en sterk feeling på 22. Desember som er 9 dager før. Jenta mi ble født 10 dager før med ks sist og veide over 4kg. Jordmor mener jeg kommer til å få enda større baby denne gangen så da kan jeg umulig gå til termin...



Jente født 02.06.10
Termin 31.12.14
App taster :)
 
Jeg fødte en uke før forrige gang. Satser på to uker før denne gang. Må jo ha litt å strekke meg etter ;)
 
Jeg ble født en mnd før. Men var i vanlig lengde og vekt.

Både jeg og mannen min tror jeg skal føde litt før termin eller veldig nært termin. Bare en følelse. Vi får vente å se.

Venter på årets Julegave<3
 
Ble satt igang 15 dager over termin med første og nr 2 kom til termin, då håper jo litt på at lillegull skal komme litt før :)
 
Forrige gang sa mannen min en dato når jeg var tidlig i svangerskapet, og han fikk rett. Kanskje jeg skal spørre han hva han tror denne gangen:)
 
Førstemann kom to uker før termin, tror denne kommer før også. Har termin 30.12, jeg har en følelse på 21.12, samboeren tror 02.01. Håper samboeren har rett :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tror jeg føder på termin nå eller en-2 dager etter. Fødte noen dager etter mens termin med første , og 1 dag etter mens term med nr 2. Så føler det blir noe ala samme nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper på før termin og min mor fikk alle sine før;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jenta mi kom på termindagen. Håper jeg får litt før termin denne gang!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Helt sikkert etter som sist. Da ble jeg satt i gang og han kom 12 dager over. Mamma gikk fra 14-20 dager over :) broren min som kom 20 dager over var over 5 kilo og veldig slapp så stemte nok ganske bra
 
Mens termin var på bursdagen min, 5 desember. Og tidligere tenkte jeg at hun ble å komme litt før d, har en følelse på 27 november. Men ultralyd termin ble flyttet helt til 17 desember. Så nå er jeg veldig usikker. men håper inderlig hun kommer før ny termin. For jeg tror mens termin er mer korrekt, så vil ikke gå for langt over den.
Mamma fødte broren min 5 uker før termin og meg 4 dager før. Vil ikke føde prematur, men håper hun kommer +/- en uke rundt 5. Da er jeg hjemme i god tid før jul også
 
Første kom 8dager før termin og nr 2 kom 7 dager før. Sambo mener 21.des - har termin 31.des. Jeg selv aner ikke men liker best å innstille meg på overtid. Husker den dagen jeg gikk lenger med nr 2 var driiiit lang. Så skuffa over at jeg skulle gå lenger gravid enn sist :p så jeg holder en knapp på 3.januar selv om magefølelsen krysser med julafta :s


Jente 2010 & 2012 <3
 
Jenta mi kom 18 dager før termin, og selv ble jeg født 8 uker før termin. Har på følelsen at lillebror kommer før termin også, blir spennende å se :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Blir spennende å se om mange får rett da ;-) Og ikke minst er jeg spent på hvor mange som får barn midt i jula, spesielt julaften. Siden min termin er 22. er jeg jo ille nære, og for både lillejenta på tre da, og for hun som kommer, håper jeg at jeg føder før termin eller at det går så lang som mot nyttår. Og i julestria er det jo mye som skal gjøres klart av vasking, baking og pynting, så den type aktivitet kan kanskje få igang prosessen med modning tidligere. Spennende :-D

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp