Hvem har ansvaret for leggingen hos dere?

M

Moderator Stine

Guest
her bytter vi på. Hvis begge er hjemme, tar den ene minstemor og den andre de to eldste. Iblant bytter vi om det drar ut på tida med mellomste, slik at det ikke blir for sent for eldste.
Er vi alene får vi bare stå i det ;)

Hva med hos dere?
 
Her er jeg stort sett alene ved legging. Det går stort sett bra. Er mannen hjemme en sjelden gang og hjelper til blir det bare kræsj:p
 
Vi har bare en og har i grunnen en rutine der vi deler på det. Jeg gjør noe og han gjør noe.
 
Siden lillebror ammes på senga, så legger jeg han og mannen tar vesla. Går fint å legge begge når jeg er alene, vanligvis.
 
Vi bytter på om begge er hjemme, men jeg er alene hjemme flere dager i uka. Han tar seg av bading og kveldsstell når han er hjemme.
 
Stort sett legger jeg babyen, pappaen treåringen, femåringen vil helst bare legges av meg, så der må vi ta annenhver dag.
 
Stort sett pappaen, da jeg jobber skift ser vi det som mest hensiktsmessig at han legger de hver kveld. Men jeg hjelper til. Det er bare han som følger de i seng, leser og synger for de. På den måten går leggingen bra når jeg ikke er hjemme.
 
Vi tar hvert vårt barn hver kveld.
Som i dag la han frøkna og jeg storebror. I morgen bytter vi ;-)

Noen ganger er man alene og da må man legge Begge. Litt mer styr, men går
 
Pappaen legger når han er hjemme :)
 
Vi har fire unger, de tre yngste er under 3år. Så her legger vi de sammen, bytter litt på hvem som legger hvem
 
Jeg legger alle 3 annenhver uke for da jobber mannen kveld. Legger alltid de to eldste så sant jeg er hjemme. Lillebror deler vi på når mannen er hjemme.
 
Annenhver dag :) den som legger pusser tenner også, og den som ikke legger bruker å lage kveldsmaten og rydde opp :)
 
Gjør det sammen. Tannpuss og stell gjøres mer og mer på skift. Tidligere har dette kun vært gjort av meg.
 
Back
Topp