Hvem fikk hilse på den nyfødte aller først?

Min mamma og søster. Mamma var med på fødselen og søsteren venta på gangen . Var en stolt mormor og tante ❤️
 
Førstemann var det jm jeg gikk til i svangerskapet. Hun var med i ambulansen, og hadde ikke kommet seg hjem igjen før han ble født :p det var veldig koselig med besøk av henne på fødestuen :)

Nr to var det storebror og mamma som hilste på. Mamma leverte storebror hjemme hos oss da vi kom hjem fra sykehuset :)
 
Det kan jeg vel egentlig ikke huske... men med sistemann må det ha vært pappaen som kom med de andre barna våre.
 
Tror det var søstra til samboer som kom først, men husker ikke helt.
Uansett så kom hun m/mann, farmoren m/mann og min søster iløpet av besøkstiden samme dag som hun ble født, 4-5 timer etter.
 
Med eldste var det mine foreldre og broren min

Med nr 2 var det storebror tett etterfulgt av foreldrene mine, broren min samt svoger og yngste niesen min:)
 
Mamma som også var med.
 
Mamma første gang og mamma og eldstemann denne gangen :)
 
Mine foreldre. De var tilfeldigvis på besøk i byen og skulle til å dra hjem til sitt. Langt unna oss. Så da ringte vi og overraska med at de var blitt besteforeldre og kunne komme å se nurket :)
 
Min gode litt eldre venninne. Som var med på fødselen og er blitt reserve "mormor" for snuppa. Pappaen kom på sykehuset når hun var ca 3.5 time
 
Her ble det min mor siden ho allerede var med på fødsel :) Men ingen andre kom siden jeg var på sykehuset i kun tolv timer
 
Foreldrene mine og barna mine kom sammen for å hilse på
 
Med eldste var det min søster, hun var innlagt på en annen avdeling. Så hun kom innom mens jeg fortsatt lå med beina opp :p

Med lillebror var det søstra, med følge av bestemoren som passet henne.
 
Eldste var det mamma og pappa på sykehuset dagen etter fødsel (født 20:20). Med nummer to reiste pappaen hjem og hentet storebror like etter fødsel. Lillebror er født 15:09 og de kom vel i 18 tiden.
 
Back
Topp