Hvem driver på med håndarbeid her?

jeg har strikket mine første ullsokker til snuppa. Ble spiralsokker :D super stolt. Men akkurat nå broderer jeg julekalender :)
 
Drops fører jo både alpakka og alpakka med silke :)
Jeg har ikke kjøpt fra drops før, men ser jo mange andre som bruker det:) Jeg pleier å dra til garnbutikken her. Men det er også fordi jeg liker å kjenne på garnet. Og innimellom finner jeg helt andre garntyper som er superdeilige:D
 
Jeg strikker bare når jeg er gravid men håper at jeg denne gangen kan lære meg å sy litt babyklær.
 
Jeg har ikke kjøpt fra drops før, men ser jo mange andre som bruker det:) Jeg pleier å dra til garnbutikken her. Men det er også fordi jeg liker å kjenne på garnet. Og innimellom finner jeg helt andre garntyper som er superdeilige:D
Nå har Drops alpakka salg ut året med 25%. Finnes så mye deilig garn :) Men jeg strikker mye så kan ikke alltid kjøpe det dyreste, derfor har jeg landa på Drops som jeg liker godt. Syns det er mye bedre enn hva man får kjøpt på Europris og Nille f.eks.
 
Jeg strikker mye til vanlig, men har mistet helt strikkepiffen nå når jeg er gravid. Håper at det tar seg opp, da jeg har planer om å strikke både klær og teppe, samt hekle et vognteppe:)
 
Er ingen dyktig strikker, men har nå klart å få strikket litt og nå skal det strikkes Marius saggeluer til julegaver. :)

Skulle så ønske jeg var flink til å sy.. Ser det er så mange flotte tekstiler å velge i..
Klarte å lage en vognpose sist svangerskap da (med litt hjelp av mamma).. :)
 
Elsker å strikke og hekle. Holder på med en mariuskofte til jenta mi, Aela, på 13 mnd ☺️
 
d83da7e5d358ff8251fc8f3dcd4caf53

Noe av det eg har strikka til mini :)
 
Nettopp begynt på mitt første strikkeprosjekt :) en liten lue til baby :)
 
Jeg har nettopp sydd babynest til vår lille frøken <3
Ble godt fornøyd :)
ImageUploadedByBV Forum1462103647.506739.jpgImageUploadedByBV Forum1462103659.084813.jpg
 
Veldig imponert over alt dere lager damer, både strikking, hekling og sying! Så fint og ikke minst inspirerende :happy:
Jeg ble ferdig med lua, men jeg må nok skaffe meg en nybegynnerbok om strikking :p lua er søt, men den ser ikke ut som bildet og jeg måtte gjette og Google meg gjennom oppskriften i bladet:D:p men jeg har veldig lyst til å bli flink i dette, for det var gøy! :happy:
 
Back
Topp