Hvem driver på med håndarbeid her?

Hjerteknuseren

Betatt av forumet
Jeg elsker å strikke! :Heartred
Nå strikkes det mest til min sønn på 2.4 år, bukse og genser er i boks, men skal nå starter på ullsokker. Godt å ha i barnehagen nå fremover ;)
Men gleder meg stort til å vite hva som gjemmer seg i magen så jeg kan begynne å strikke til den også :D
 
Har lyst til å bli god i hekling! :) Men må trene litt mer tror jeg :p
 
Har lyst til å bli god i hekling! :) Men må trene litt mer tror jeg :p

Har du noen som lærer deg eller bruker du nettet mye?

Har lært meg å hekle oldemorsruter... Men de blir ikke helt jevne i ruta :yuck:
 
Har du noen som lærer deg eller bruker du nettet mye?

Har lært meg å hekle oldemorsruter... Men de blir ikke helt jevne i ruta :yuck:

Jeg bruker nettet for det meste. Har funnet så mange fine leker man kan hekle! Det har jeg lyst til å prøve meg på til mini i magen :)
 
Jeg strikker. :)

Og så har jeg så vidt begynt med noen forsiktige forsøk på å hekle.
 
Jeg scrapper, lager mest kort og slik, men har lenge hatt litt tørke og lite overskudd til å gjøre noe særlig.
 
Strikkebonansa her i hus! Heklet vognteppe til hun på 2 før hun kom til.. Men det ble med det. Syntes det ble kjedelig i lengden!:p mye morsommere med strikking!
 
Jeg er også veldig glad i å strikke :)) Blir fint å ha strikketøy når ventetida blir lang i vinter :)
 
Elsker å hekle, men blir lite overskudd til slikt om dagen. Holder på med et vognteppe til en kar som kommer i november, men det blir nok ikke ferdig før oppunder jul... Mageboeren skal få et vognteppe sånn som storesøs fikk, tung og god bomull. Utrolig deilig på sommeren, hun ble aprilbarn
 
Kunne ønske jeg kunne både strikke og hekle..
Men kanskje jeg skal lære meg det:)

Det lærer du deg! Jeg er omtrent selvlært med strikking. Startet med noen små, enkle prosjekter, brukte instruksjonsvideoer på Internett når jeg lurte og hadde en bok med "trinn for trinn" forklaringer bakerst. Nå prøver jeg å lære å hekle på samme måten, men jeg synes det har vært greit å ta en ting av gangen. Nå er jeg nokså god til å strikke. :)
 
Elsker også å strikke!
 
Jeg liker veeeldig godt å strikke...holder på med en mariusgenser til min mann for øyeblikket. Gleder meg til å strikke til mini i magen :)

Har også lyst å prøve meg på å sy litt klær etter hvert...
 
Back
Topp