Hva vil du skal skje med kroppen din når du dør?

87'modell

Forumet er livet
Begravelse?
Kremasjon?
Andre alternativer?
 
Dersom det er blitt tilgjengelig i Norge innen den tid, vil jeg gjerne frysetørkes. Best for miljøet. :)
Dør jeg før den tid, vil jeg kremeres. Hva som skjer med asken er irrelevant for meg.
Men først kan de ta alt av brukbare organer. :)
 
Får litt klaustrofobi av å tenke på begravelse og kremasjon høres fælt ut [emoji23] Vet ikke helt hva jeg vil annet enn at jeg vil donere vekk organene mine om de er brukende til noe. [emoji12]
 
Jeg tenker begravelse men egentlig er det ikke viktig for meg, jeg kommer til å være død:p vil absolutt donere organer hvis det blir mulig:)
 
Jeg skal kremeres!
 
Først kan de ta ut det som eventuelt måtte være brukende. Jeg trenger det jo ikke, uansett.
Etterpå er det hips om haps hva som skjer.
 
Er også organdonor , så håper de kan bruke meg , men om jeg vil kremeres eller begraves har jeg ikke tenkt så fryktelig mye på...
 
Jeg vil gjerne at kroppen min skal gå til forskning eller utdanning.
Jeg trenger den jo ikke lenger, så om den kan brukes til noe nyttig, er det helt greit for meg [emoji6]
 
I utgangspunktet vil jeg begraves. Jeg har fortalt min mann hvilken stein jeg vil ha også. Helt tilfeldig det da, vi var på besøk på minnelunden :)
 
Når jeg er død så er jeg død, tror ikke jeg merker store forskjellen :p
Tenker at det som føles mest riktig for mine etterlatte vil være det jeg ønsker
 
Jeg er donor, så de får forsyne seg med det som evt. er brukbart :)

Jeg tenker begravelse, men får litt panikk av tanken på å bli spist... Blir nok kremering :) Askespredning er helt uaktuelt da vi hadde dette med bestefar sin aske og jeg rett og slett synes det var fryktelig ubehagelig...
 
Jeg håper de bruker det som brukes kan av organer. Også ønsker jeg å bli kremert.
 
Jeg vil for d første donere kroppen min til medisinsk forskning, utdanning av leger osv. Sååååå kremer meg! [emoji3]
 
Vil donere hele kroppen, det som kan gis til andre skal det. Resten kan gå til forskning for å hjelpe verden å finne ut mer. Men hvis det er noe igjen etter det skal jeg kremeres.
 
Back
Topp