Hva vil barnet/barna dine bli når de blir stor?

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Har du noen gang spurt de hva de vil bli?
Hva er det du håper det blir som?
 
Var spm om det i en prinsesseoppgavebok som vesla fylte ut da hun var ca 5 år, mener jeg. Hun sa hun ville bli en arbeidsmann som bygde hus ;) akkurat nå gleder hun seg bare veldig til å være russ, jeg har nettopp forklart konseptet og litt av hva russ kak gjøre slags streker, det syns hun høres veldig gøy ut! [emoji39]
 
eldstemann vil bli kunstner, mellomste vil bli veterinær og minsta er så lita at henne har jeg ikke spurt enda (hu er 2 år)
 
Bonusjenta på 6 vil nok for tiden jobbe med hest. Men hun kommer nok til å skifte mening mange ganger :)
 
Hun på fem vil bli det samme som oss:p foreløpig leder jeg (sykehus), men hun har veldig lyst til å bygge hus og;) for meg er det helt det samme, håper bare de finner greit ut av det når de blir så store:)
 
Hun ville bli brannkonstabel. Nå tror jeg hun heller ville bli dyrlege eller arkitekt..
 
5 åringen vil enten jobbe med meg. Eller bli en frisør som bare greier hår, og da skal hun jobbe hjemme :) Hun skal nemlig bo hjemme for alltid.
 
Hvis han kunne svart for seg, og hadde forstått konseptet (han er bare 2 år gammel), hadde han garantert svart sjåfør/maskinfører av noe slag eller mekaniker, for han er så fascinert av biler og andre kjøretøy at hver eneste bil vi ser er spennende, og lekebilene er til og med med i sengen. :p

Jeg håper han satser på drømmene sine, uansett hva de er, og vi skal ihvertfall ikke stå i veien for ham, men støtte ham hele veien.
Svigers gjorde det med mannen min, mens mine foreldre var stikk motsatt. Derfor ser vi begge hvor viktig det er å backe opp ungene.
Vi håper han blir rockestjerne eller proff fotballspiller for Man U, også kan vi være i managementet hans og farte rundt i verden med ham. ..og selvfølgelig bli nevnt i intervjuer som "inspirasjonen og de som lærte meg nesten alt jeg kan." :laughing025
 
Sønnen min snakker alltid om ting han skal bygge og finne opp, så jeg har snakket med han om at jeg tror han blir ingeniør :D Når jeg forklarte han hva det var ville han helt klart bli det, og det hadde vært en flott og sikker jobb, så det må han gjerne bli for min del :D
 
Eldste har tenkt seg ein karriere som You tuber eller pokemonprofessor.

Mellomste vekslar mellom skuespiller og frisør.

Eg håpar dei blir noko som dei trives med.
 
Eldste hadde en periode der hun var veldig opptatt av buss og ville bygge busser :p Nå får jeg ikke noe egentlig svar lenger.
Yngste ville nok blitt lekedoktor da det er Dr. McStuffin som er den store helten for tiden :)
 
Min på snart 8 vil bli fotballspiller, barnehagelærer (har sikkert ingenting med at jeg er det [emoji12]), pilot
 
Dattera mi har sagt det samme i et par år nå. Hun vil bli lege.
Når jeg spør hvorfor hun vil bli lege så er svaret at "hun vil jobbe med å hjelpe folk". :Heartred

Hun har allerede en plan B også, hvis hun ikke blir lege likevel, så vil hun bli sykepleier.

Da hun var 3 år, ville hun starte sin egen prinsessekafé, hvor alle som jobbet der måtte gå kledd som disneyprinsesser. (Der verste er jo at det kunne vært et bra forretningskonsept). :)

Hun er 6 år :Heartred
 
8 åringen vil bli fotballspiller :) Hun eldste vet ikke helt, men har sagt fotballspiller hun også engang
 
Back
Topp