Hva vi gleder oss til

LillyMom

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
Jeg gleder meg til å kjenne spark :love017
 
Å forhåpentligvis få se og høre et friskt, bankende hjerte neste uke! Bevegelser i magen, for det er noe av det fineste og kuleste jeg har opplevd. Og til å dele graviditeten med familie og venner:Heartred
 
Jeg gleder meg til å høre hjerteslag og å fortelle det til 7 åringen som har mast i årevis om å bli storesøster :Heartred
 
Håper på og høre gode hjerteslag neste uke. Å en frisk god baby. Å selvfølgelig kjenne bevegelse
 
Forhåpentligvis vel gjennomført UL, uten avvik :Heartred

Å få vite kjønn :Heartred

Å si til søsknene at de skal få en søster eller bror :Heartred

Sy masse nyfødtklær :Heartred

Kjenne liv :Heartred

FØDSEL :love017

Barseltid :Heartred
 
Gleder meg til å fortelle 15-åringen som har ønsket seg søsken mer enn noe annet hele livet at hun endelig skal få ønsket sitt oppfylt :Heartred

Gleder meg også til å få oppleve en graviditet som er ønsket og en positiv ting sammen med en mann jeg stoler 100% på at vil stille opp for meg.
 
Å komme gjennom første trimester.
Kjenne liv.
Se ungene glede og forberede seg.
Fødsel.
Se søsknene møtes.
Amming.
Fødselspermisjon xD
Lukten og roen.
 
Gleder meg til i morgen - jeg tror vi får en nyhet om at søsteren til mannen min har testet positiv på g-test :dummy: :angelic:
 
Gleder meg til i morgen - jeg tror vi får en nyhet om at søsteren til mannen min har testet positiv på g-test :dummy: :angelic:
Det må være ufattelig gøy ❤️

Jeg blir tante i juli, og var så stas når jeg hadde termin tidlig i september. Men kjekt uansett med søskenbarn født samme år❤️
 
Back
Topp