Hva var det lille ekstra som gjorde dagen din bedre i dag?

At sønnen min ville bruke hele kvelden på å kose på sofaen. <3
 
En super treningsøkt med PT'en og at sola skinner gjorde en litt kjip dag mye mye bedre :)
 
Min kollega kom med muffins til meg :D
 
Enda en god ting idag! Sjefen kom og spurte om jeg ville ha fri på julaften fordi vi var «for mange» på jobb! :hello2 Yaaay!
 
Så søt du er ;) Har oftest en løsning på lur på slikt :-*

Jeg har bare gått meg fast i at jeg som medisinsk personell burde vite hvordan man blir gravid eller ikke når man har fått klar beskjed... Men sprukne kondomer kan jeg ikke hjelpe for [emoji56] Burde kanskje kommet på at jeg kunne tatt angrepille, men det gjorde jeg altså ikke... [emoji6]
 
Jeg har bare gått meg fast i at jeg som medisinsk personell burde vite hvordan man blir gravid eller ikke når man har fått klar beskjed... Men sprukne kondomer kan jeg ikke hjelpe for [emoji56] Burde kanskje kommet på at jeg kunne tatt angrepille, men det gjorde jeg altså ikke... [emoji6]
Nei kan ikke huske på alt nå som du er syk vettu ;) Og uansett ingen selvfølge at man får med seg at kondomen sprekker ;)
 
Nei kan ikke huske på alt nå som du er syk vettu ;) Og uansett ingen selvfølge at man får med seg at kondomen sprekker ;)

Du har virkelig reddet dagen! Nå håper jeg bare ikke at endokrinologen min er her inne som prøver, og avslører meg [emoji51]. [emoji1303]
 
Back
Topp