Hva var det første du tenkte da graviditetstesten ble positiv?

  • Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet
Det var to streker, men ikke like sterke så jeg trodde den var negativ. Vekket mannen og sa testen ligger på badet og jeg vet ikke resultatet. Han kom tilbake og sa den er helt klart positiv.

Hipp hurra
 
Jeg mistenkte at jeg var gravid da jeg satt hos frisøren (pga magesmerter og oppblåsthet), så sendte SMS til sambo at jeg skulle ta testen når jeg kom hjem selvom det bare var 11dpo.

Da den ble svakt positiv tenkte jeg "Yes!! Jeg hadde rett!!!" Og så tenkte jeg "nå må jeg ringe legevakta".

Ble først legevakt og så akutten på sykehuset til 2-3 om natta pga overstimulering etter prøverørsbehandlinga. Slapp å bli lagt inn men måtte begynne med blodfortynnende [emoji1360]
 
Jeg følte det på kroppen en stund før jeg tok test, så det var egentlig veldig forventet. Mannen ble i hvert fall overbevist og veldig glad, og litt nervøs. Vi lurer på hvordan det skal gå med to stykker som krever alt av oppmerksomheten vår :)
 
Jeg følte de på kroppen noen dager før IKM. Ville ikke ta test før IKM var godt forbi, siden jeg var redd for å bli skuffet. (Tisset på maaaaange pinner de siste årene). Så 3.dagen etter IKM var den positiv! Ble så gla, men samtidig kjente jeg at de ikke gikk helt opp for meg og at redsel for ny SA meldte sin anmarsj med en gang...
 
Back
Topp