Hva var den mest unødvendige tingen du kjøpte til babyen?

Swaddler. Hun likte å være tettpakket, men innen den kom fram i posten, hadde hun oppdaget at det var mye deiligere med armene overalt :p
 
Vugge men den ble arvet. Hatet å ligge i den fra dag 1
 
Reiseseng. Hva skulle jeg med det? Hvem søren drar med seg noe så teit og unødvendig når de reiser?:p Den ble til slutt gitt bort ubrukt. Vi samsover, så vi har aldri hatt behov for egen seng til noen av barna. Hadde de skullet sove for seg selv hadde jeg mye heller tatt med barnevogn og lagt dem i den, det er mye mer praktisk. Jeg kjøpte reiseseng (og en del annet unødvendig) fordi jeg på død og liv skulle ha ALT som var å få kjøpt til min førstefødte. :p
 
Reiseseng. Hva skulle jeg med det? Hvem søren drar med seg noe så teit og unødvendig når de reiser?:p Den ble til slutt gitt bort ubrukt. Vi samsover, så vi har aldri hatt behov for egen seng til noen av barna. Hadde de skullet sove for seg selv hadde jeg mye heller tatt med barnevogn og lagt dem i den, det er mye mer praktisk. Jeg kjøpte reiseseng (og en del annet unødvendig) fordi jeg på død og liv skulle ha ALT som var å få kjøpt til min førstefødte. :p

Vi har brukt reiseseng masse, bruker den fortsatt til guttungen på snart 3 på hytta. Vi har også brukt den hos alt av besteforeldre da den tar mye mindre plass i bilen enn vogn og han har aldri villet sove i vogn uansett hva vi har gjort.
 
Faktisk ammepute.. Ble kun brukt når jeg lå rundt den når jeg var gravid :p
 
Reiseseng som min mormor insisterte på at jeg måtte ha. Ble aldri brukt, ikke før nr 2 ble født og vi var på tur. Også en lekegrind, som igjen mormor INSISTERTE på, for sånt må man jo ha. Ble ikke brukt og den skal selges.
 
Vi kjøpte også reiseseng da vi ventet første. Den er tre barn senere fortsatt ubrukt og skal bort
 
Adapter til bilstol/vogn. Tenkte det var lett å bare lempe baby over på vogn når jeg skulle et kjapt ærend på butikken.
 
Babycall med musikk og nattlys, babycallen i seg selv var jo super og blei mye brukt, men selv den no når han er blitt tre år griner han sårt om man setter på lys og musikken, hehe..
 
Dyneklyper. Skulle være så lurt så baby ikke fikk dyna over ansiktet. Vi samsov i et halvt år, og etter det sparket han bare av seg dyna, så de be aldri brukt.
 
Back
Topp