Hva tenker dere på nå i ventetiden?

MrsDavidsen

Andre møte med forumet
Jeg tenker så mye om dagene! På fødsel, hvordan den blir, hva som skal skje, hvordan det vil bli å være en familie på 4.. men mest så leter jeg iherdig etter tegn på fødsel! :wacky: I morgen er det 1 uke igjen til termin, men vet også at jeg fort kan gå over, likeså vet jeg at det kan skje plutselig! Stakkar mannen min som møter et ganske tomt/betenkt blikk når vi har en samtale :hilarious:

Noe spesielt dere tenker på?
 
For min del kan jeg si at det jeg stort sett tenker på er: kan ikke fødselen snart starte da!!!!?? 3 dager til termin og litt lei ja...

Men innimellom tenker jeg jo også på hvordan storebror vil reagere, på hvordan hverdagen vil bli (og netter) med to små under 3 år, og på selve fødselen...
 
Tenker masse! Hele tiden.. og er utslitt av å tenke [emoji23][emoji85] tenker på fødsel, når den begynner, hvordan den begynner, hvor lang tid det tar, komplikasjoner, hvordan livene våre blir med en ny baby etter 8 år... om hvordan nettene, ammingen... ja... her kvernes det døgnet rundt!![emoji28]
 
Tenker masse selv på du beskriver. Hvordan fødselen blir, hvilke tegn som vil komme, når og hvordan vi skal løse det med storebror Osv. Masse spennende o vente og litt skummelt også :eek:
 
Møkk lei av å vente nå og tenker jeg ikke på annet en fødsel og har vel i grunn ikke gjort det de siste ukene [emoji23] er 3 dager over tiden og føler att nå måååå det vel skje noe snart[emoji29] men føler da ingen tegn til fødsel [emoji21]
 
Det jeg/vi tenker mest på er hvordan vi skal løse kabalen med barnepass til kommende storebror på 4 [emoji85] har ikke tenkt på/snakket så mye om tiden etter fødsel faktisk , det er fortsatt ganske surrealistisk at vi skal få en baby i hus ! [emoji51]
 
På onsdag starter permisjonen. Det er en dag jeg har tenkt mye på og plutselig er den her! Den siste tiden gikk fort.. Rart å ikke skulle jobbe før august neste år. Åsså tenker jeg mye på fødselen.. Gruer meg en del, men når alle andre klarer det skal jeg det også :happy: Tenker også at jeg må nyte den siste tiden som gravid. Det er ikke sikkert jeg får oppleve det igjen. Åsså er jeg spent på hvordan fødselen vil starte. Har ingen spesielle plager, men en gang må vel jeg begynne å kjenne på ubehaget også. Jeg tenker også en del på hva jeg skal rekke før jr kommer. Finner stadig noe husarbeid som jeg tenker er lurt å få unnagjort. Nå skulle jeg gjerne ha fått vasket begge bilene.. Men mest av alt gleder jeg meg til å hilse på den lille gutten vår, og er veldig spent på hvordan barseltiden vil bli! :)
 
Med termindato 12.oktober er det ikke stort annet enn fødsel i tankene her :hilarious: Hvordan starter det, når starter det, er dette et tegn på fødsel snart, er samboer hjemme når det starter, hvordan takler jeg fødselen, hvordan takler han fødselen, hvordan ser lillemor ut, er lillemor frisk osv osv! :p Blir litt smårar.
Tenker også litt på om det er noe jeg har glemt å vaske, pakke eller ordne med før fødsel. Men tror egentlig alt er greit, og hvis ikke så er jo det viktigste i orden uansett :)
 
Tror jeg egentlig er stort sett ganske avslappet ift det meste.. skal ha det meste på stell,så tenker om noe er glemt, så kan det ordnes etter fødsel. Har selvfølgelig gledet meg veldig til fødselen og barseltiden,så tenker jo på det :Heartred Jeg er nå på overtid,og foreløpig så koser lillegutt seg fortsatt i magen, så begynner selvfølgelig å håpe på at noe nå må skje snart :hilarious:
 
Tenker mest på at fødsel skulle starta nå grunnet stort barn, noe de strengtatt ymtet ønske om på sykehuset også forrige vekstkontroll. Går jeg til onsdag når jeg har ny kontroll blir jeg med ganske stor sannsynlighet satt i gang og det hadde jeg håpet på å slippe siden jeg hører folk si det er så heftig Også reiser på toppen av det hele mannen bort på jobb nå, som vil si at jeg blir alene med 2 åringen vår nå rett før fødsel. Har heldigvis familie i nærheten, men må mest trolig føde alene eller med en venninne tilstede istedenfor ham.
 
Vi har (naturlig nok) mange av de samme tankene ser jeg :) for min del begynner det med å kjenne/se etter tegn til fødsel å dominere tankene :p hver gang jeg går på do dobbelsjekker jeg papiret!
 
Back
Topp