Hva slags truser foretrekker dere?

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Liker best hipster her[emoji4]
Er stringtruser fortsatt i bruk?
Og hvor handler dere undertøy?[emoji2]
 
Jeg liker godt hipsterne fra cubus, og syns de er fine nok (blonder) :) veldig lite string igjen her i huset :hilarious:
 
Brukte stringtruser før jeg ble gravid, nå går det helst i vanlige truser/hipstere. Kjøper begge deler på victoria secret :)
 
Bruker litt av alt egentlig! Handler på New yorker, hm eller andre kjeder
 
Liker best string jeg [emoji23] De på cubus som ligger i en liten ball ved kassa [emoji56]
 
Jeg liker godt stringtruse, men bruker også hipstere [emoji5]
 
Hipster. Kjøpe gjerne på HM
 
String truser fra sånn ball på Cubus i "sports stoff" går det mye i ellers så liker jeg mye bedre hipstere :hilarious:
 
Kun bomull, og kun hipstere/boxere/tai truser. Her er hygiene og comfort de eneste kriteriene ved kjøp av truser. :p
Når jeg "pynter meg" for sex, har jeg enten noe litt mer "avansert," eller bare er naken. :laughing005
Ellers ofrer jeg estetikk for hygiene og friskt underliv. :laughing002 Syntetiske stoffer får jeg soppinfeksjoner av før jeg omtrent har fått trusen opp i handlekurven.:stop
 
Jeg bruker mye string, men bruker også en del hipsters jeg har kjøpt på New Yorker. Har mange morsomme mønster og tekster på :p
 
Bruker fortsatt string , alle andre truser bare bretter seg ned nå når magen vokser
 
Har noen i 4pk fra HM. Vanlige truser. Brukte bare string før, takler det ikke nå :p
 
Har nesten ikke gått med annet enn hipster evt boxer siden jeg fikk eldste. Har noen stringtruser men det er nødtruser helst haha
 
Har vært innom mange forskjellige typer (string, hipster, osv.), men i det siste har jeg blitt veldig glad i truser med høyt liv :) Det er vel av den typen enkelte kaller "mammatruser" eller "bombesikre":hilarious: Men de er superdigge, og ser like pene ut. Går jo i bukser med høyt liv, så hvorfor ikke truser også.

Jeg går bare med bomullstruser :) Gjerne med blondekanter eller pynt, så de ikke ser så fæle ut etter en stund i bruk. Kjøper de i grunnen nesten hvor som helst, da jeg ikke har merket noen forskjell i kvalitet. Noen ganger er man heldig, andre ganger ikke... :rolleyes:
 
etter jeg la på meg så liker jeg elastiske hipstere, gjerne i silkestoff, bruker og string men syns gjerne det er ubehagelig.
 
Back
Topp